Відверті розмови про бізнес під час війни: навіщо підприємцям і не тільки конференція «Неначасі»
1 та 2 липня в Києві відбудеться конференція для бізнесу «Неначасі». Слухачі почують 11 спікерів, чиї бізнеси в нових умовах змогли віднайти дієвий підхід до ведення справ, зможуть поставити їм запитання й обговорити з колегами свої труднощі, і головне – занетворкатися з великою кількістю однодумців. А ще матимуть можливість долучитися до збору Superhumans Center – центру протезування, реконструктивної хірургії, реабілітації та психологічної підтримки постраждалих від війни дорослих і дітей.
Кому варто піти на «неначасі»
- власникам та управлінцям малого й середнього бізнесу
- відчайдухам, які планують відкрити власну справу
- підрядникам, які на заході зможуть познайомитись із новими клієнтами
- шукачам колаборацій і тим, хто нічого не тямить у бізнесі, але хоче весело провести час.
Спікери
Олексій Польовий, співвласник MAD Bars House, прочитає лекцію «Від ковіду до повномасштабної війни: як відкрити шість закладів під одним дахом і не втратити здатність посміхатися».
Аня Манухіна, CSR Lead MacPaw, розповідатиме про відповідальний бізнес під час війни, як втриматись на ногах і давати відсіч.
Артур Міхно, виконавчий директор Work.ua, розповість про ринок праці у 2023 році, безпрецедентну зміну ситуації на ринку праці, коли сильно не вистачає людей, а також про виклики найближчих років у сфері найму.
Ігор Фінашкін, засновник і креативний директор агенції I AM IDEA, виступить із темою «Чим хаос корисний для розвитку бізнесу та як із ним подружитись». На прикладі власної агенції розкаже про менеджмент у стилі «контрольований хаос», чому криза – це важливо й чому іноді варто створювати її самостійно, а також – як працювати з командою в екстремальних умовах.
Юрій Чорненький, голова маркетингових комунікацій «Київстару» виступить із темою «Be brave for a lovemark». Він розповість про доречність хайпу компаній і як зробити продуктову політику цінною, а також – чому комунікувати краще правдиво і як перетворити бренд на lovemark.
Марина Павлюк, генеральна директорка Glovo Ukraine, розповість про відповідальність бізнесу під час вторгнення та як зростати, допомагаючи. Після відновлення комерційної діяльності компанія Glovo Ukraine разом із партнерами ініціювала й впровадила низку проєктів із підтримки малого та середнього бізнесу, відбудови міст, розмінування територій. Водночас команді вдалося вийти на 100% довоєнних показників і продовжувати зростати. Марина розкаже історію Glovo Ukraine під час війни, чому бізнес у вакуумі – неможливий, а також поділиться порадами, як зростати під час кризи.
Серед спікерів також будуть Ольга Руднєва, головна виконавча директорка Superhumans Center, Спартак Велішаєв, співвласник «Міністерства Шаурми», Валентин Панюта, Brand Leader Fedoriv Agency та United24Media.
Ціни
Стандартний квиток – 3400 гривень
Преміумквиток – 6800 гривень
Більше про «неначасі»матеріал підготовлено за підтримки «неначасі»