Мережа магазинів косметики й товарів для здоров'я «Watsons» запускає проєкт «Дозволь собі бути». Його мета – допомогти клієнтам бренда стати собою, полюбити свої унікальні риси й не боятися їх демонструвати. Для цього потрібно наважитись на перший крок і взяти відповідальність за своє життя. У цій кампанії жінки та чоловіки кидають виклик стереотипам і не турбуються про очікування суспільства. 

Майже кожен стикався зі стереотипами: як у повсякденному житті, так і в професійному середовищі. Дослідження показують, що описи жінок і чоловіків під час роботи дуже різняться. Перших частіше оцінюють як нездібних, егоїстичних, легковажних, пасивних і розсіяних, тим часом других – як зарозумілих і безвідповідальних. Отже, навіть в епоху різноманітних ініціатив люди все ще страждають від упереджень, які є не просто словами — вони можуть обмежувати можливості та створювати перешкоди на шляху до здійснення мрій і досягнень.

Девід Дж. Сміт, Джудіт І. Розенстайн, Маргарет С. Ніколов: «Різні терміни, якими ми описуємо лідерів і лідерок»

У соціальних мережах Watsons анонсуватимуть марафони та спільні обговорення різноманітних тем для пізнання себе та навчання нового. Також у межах проєкту діятиме програма для перекваліфікації жінок: вони зможуть отримати нові навички, які допоможуть побудувати нову кар’єру. На YouTube-каналі бренда можна буде знайти практичні поради від експертів і цікаві розмови, наприклад, щодо ставлення літніх людей до життя, краси та сучасних трендів.

«Наша мета – показати можливості жінок і підтримати будь-які їхні починання. Одне з найважливіших завдань – допомогти їм стати найкращою версією себе та поділитись корисними знаннями та навичками. Наш вплив – це щодня дарувати клієнтам упевненість у своїх силах і «дозволити собі бути», – говорить Анастасія Цвірчкова, начальниця відділу маркетингових комунікацій Watsons Ukraine.

Відеоманіфест «Дозволь собі бути»

«Watsons змінює свою зовнішню стилістику, подачу інформації та створює тісніший зв’язок із клієнтами, порушуючи теми, що їх турбують і про які важливо говорити разом. Новий проєкт насамперед про сильних, багатогранних і відважних жінок. Щодня вони долають нові виклики й перешкоди, а допомагає їм віра в себе. Кожен може бути ким завгодно, просто «дозвольте собі бути» та пройдіть цей шлях разом із Watsons», – кажуть у команді бренда.

Щоб стежити за оновленнями проєкту «Дозволь собі бути», варто підписатися на Instagram і Facebook Watsons.

слідкувати за оновленнями в Instagram

Watsons Україна входить до складу міжнародної компанії A.S. Watson Group, найбільшої у світі мережі роздрібної торгівлі продукцією для краси та здоров’я. Нині мережа налічує понад 16 000 магазинів, 12 роздрібних брендів на 28 ринках і більше, ніж 130 000 співробітників по всьому світу. За 2022 фінансовий рік A. S. Watson Group зафіксувала дохід у 22 мільярди доларів США. Щороку компанія обслуговує понад 5,5 мільярдів покупців через свої платформи як онлайн, так і офлайн, забезпечуючи клієнтам роздрібну торгівлю на основі сучасних технологій.

Щоденно Watsons збирає гуманітарну допомогу для ТРО, ЗСУ, благодійних фондів, пологових будинків, волонтерів, внутрішньо переміщених осіб та інших, хто потребує допомоги. Під час вторгнення компанія зберегла всі робочі місця з відповідними виплатами. Нині понад 2790 співробітників обслуговують майже 3 мільйони покупців щомісяця.


Матеріал підготовлено за підтримки Watsons