Ціннісна реклама та дохід для незалежних медіа: як The Tellers допоможе медійникам і брендам України
В українській медіагалузі зʼявився новий бренд – комунікаційна агенція The Tellers Agency, яка створюватиме медійні кампанії для брендів, допомагатиме незалежним українським медіа генерувати дохід і сприятиме обміну досвідом між працівниками креативної індустрії. Це українська частина міжнародного сервісу Infopoint Agency, яка змінила назву та позиціювання, щоб сфокусуватися винятково на локальних проєктах та українських ЗМІ.
The Tellers працюватиме за трьома напрямами:
створення медіакомунікаційних кампаній для брендів;
організація подій під назвою «Win-Win Weekend» для обміну досвідом та обговорення трендів і викликів креативної індустрії;
аутсорс-послуги комерційного відділу для медіа, які не мають власних команд.
Основа The Tellers Agency – ціннісні комунікації. Команда впевнена, що нині в Україні є багато нерозказаних історій і відповідальних компаній, які готові їх розповісти світові. У співпраці з медіа агенція даватиме таким історіям поштовх і майданчик для креативного прояву.
«Зараз наша діяльність найпотрібніша саме в Україні. У The Tellers Agency ми шукатимемо міжнародних і місцевих клієнтів для українських незалежних медіа. А міжнародна агенція Infopoint уже почала розширюватися на Східноєвропейські та Центральноазійські країни. З іншою половиною команди, яка далі розвиває міжнародний бренд Infopoint, ми на зв’язку та бажаємо їм успіху», – говорить Мар’яна Мартинова, операційна директорка проєкту.
Партнерами The Tellers залишаються незалежні українські медіа The Kyiv Independent, The Village Україна, Wonderzine, NV, «Українська правда», Ukraїner, «Бабель», Ain, Vector, dev.ua, «Ліга.нет», «Хмарочос», «Заборона», hromadske й інші.
«Ми нарешті знайшли те, чого нам не вистачало в позиціюванні. Команда інтуїтивно не могла працювати з іноземними медіа та віддаленими від нашої реальності історіями, бо було багато всього нерозказаного вдома. Тепер, коли ми стаємо винятково Україноцентричними, будемо працювати з організаціями, які роблять внесок у розбудову країни та готові створювати історії, що мотивуватимуть аудиторію, і робитимуть позитивні зміни. Нікому не хочеться робити просто рекламу, ба більше, ніхто не вірить, що люди дивитимуться рекламу. Але всі читатимуть чесний досвід, що надихає», – каже Марія Леонова, головна виконавча директорка The Tellers Agency.
Стежити за роботою The Tellers Agency можна на сайті, а також у Linkedin і Facebook.
Міжнародна агенція Infopoint Agency з’явилася на третьому місяці війни. Її головною метою було допомогти незалежним медіа з України й інших країн Східної Європи продовжувати заробляти та працювати з бізнесами через рекламу, попри політичні репресії й агресію Росії. Протягом семи місяців роботи команда опублікувала понад 65 проєктів разом із 36 брендами.
Матеріал підготовлено за підтримки The Tellers