Лекції від креаторів Facebook, Adidas, Audi та Google: навіщо йти на конференцію Social Media Week
Social Media Week Kyiv 2021 – міжнародна конференція про соціальні медіа, маркетинг і комунікації. Її проведуть 11–12 листопада в гібридному форматі – онлайн і офлайн у Києві. Тема заходу – «Креативна індустрія нового світу. Бренди, що долають межі». Організовують подію міжнародна контент-платформа Depositphotos і графічна платформа Crello.
Усю конференцію розділили за п’ятьма напрямами: креативне мислення, креативні технології, бренд-ком’юніті, соцмережі для бізнесу та Video lab у партнерстві з Crello.
Учасники заходу зрозуміють, як сприяти розвитку бренда, застосовуючи креативні навички, як бренди об’єднують людей довкола своїх цінностей і чому сьогодні їм важливо мати чітку позицію щодо соціальних питань. Також вони дізнаються, скільки акаунтів у соцмережах достатньо для результативної онлайн-присутності у 2021 році, які тренди у відеомаркетингу допоможуть привабити аудиторію й інше.
Конференція об’єднає приблизно 30 спікерів із країн Європи, США й України.
Серед хедлайнерів заходу:
- Дот Ланг – діджитал маркетинг-стратегиня і консультантка, відома як «Mother of Social Dragons». Серед її клієнтів – Facebook, Wix, OFFF, Digital Design Days, Sonar + D;
- Рішад Тобаковала – старший радник і колишній директор із розвитку в Publicis Groupe;
- Лор Оксфорд – директорка відділу культурних інсайтів глобальної креативної агенції We Are Social. Працювала з Guinness, Bumble, Adidas та Instagram;
- Кіт Броні – Deputy Emoji Officer в Emojipedia;
- Джесс Зафарріс – експертка із залучення аудиторії в Adweek;
- Джуліан Гамбоа – головний SMM- і ком’юніті-менеджер в Adweek;
- Пег Фіцпатрік – авторка книжки «Мистецтво соціальних медіа: ефективні поради для ефективних користувачів» у співавторстві з Гаєм Кавасакі, співпрацювала з Motorola, Audi та Google;
- Джо Ла Помп – французький блогер, відомий як «мисливець за плагіаторами».
Також із доповідями виступатимуть:
- Дмитро Корнілов – CEO та співзасновник FFFACE.ME;
- Андрій Баштовий – головний редактор і видавець The Village Ukraine, видавець Wonderzine, маркетинг-директор MAD;
- Макс Щербина – редактор, сценарист і співведучий шоу #@)₴?$0 з Майклом Щуром, автор і ведучий блогу «ЩЕ» на «Телебаченні Торонто»;
- Діма Малєєв і Кріс Косик – творці та ведучі подкасту Shit I know Live;
- Maria Oz – режисерка анімації й ілюстраторка, яка співпрацювала з Mitsubishi, LEGO, Nivea, Xiaomi, VSCO, IKEA, H&M, й інші.
Спеціально для конференції організатори створили візуальний маніфест заходу в колаборації з американською діджитал-художницею Huntrezz Janos (e-curatorial agency Cultural Policy). Ключовим елементом артроботи є аватар – антропоморфна істота, яка долає будь-які межі.
«Аватар уособлює свободу та вихід за межі цифрового світу. Моя ідея в тому, що людина або суспільство поза цифровим світом не статичні: вони постійно зростають, ламають межі, тим самим визначаючи новий вимір. Цей меседж я намагалася донести через свою анімацію», – говорить художниця.
Музичний трек для маніфесту створив штучний інтелект, який розробила компанія Mubert. Він написав його на основі аудіозаписів із бібліотеки Depositphotos.
Дізнатися деталі та придбати квитки на конференцію можна на сайті.
Social Media Week Kyiv 2021 – дводенний захід, що є частиною глобальної мережі Social Media Week, яка щорічно проходить у всьому світі: в Нью-Йорку, Лос-Анджелесі, Лондоні й інших містах. На конференціях виступають професіонали цифрового маркетингу для обміну ідеями та стратегіями щодо просування бізнесу та брендів.
МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ Depositphotos і Crello