Зайти в душ з ідеєю, а вийти з готовою концепцією: SKVOT запускає гель для душу Shower Storming
Школа креативних індустрій SKVOT до свого дня народження запускає гель для душу SKVOT Shower Storming. Його розробили в колаборації з креативною агенцією Taktika та виробником косметики White Sprut.


На етикетці флакона розмістили 25 фраз. Кожне слово – поштовх до ідеї, яку можна розвивати та застосовувати у своїх проєктах для особистого бренда та в будь-якій іншій галузі. Сам гель має насичений запах мускусу, гіацинта, грейпфрута та прянощів.
«Найкращі рішення й інсайти народжуються в душі. SKVOT Shower Storming створили, щоб посилити його «креативну атмосферу». Завдяки цьому гелю тепер із душу можна вийти з концептом нового додатка, продукту чи сервісу. Щоб їх реалізувати, потрібні будуть лише сили. А скілів навчать у SKVOT», – говорять представники школи.
Поки що SKVOT запускає лімітовану кількість гелю, але планує збирати заявки на передзамовлення. Слідкуйте за оновленнями на Facebook-сторінці школи.
SKVOT – онлайн-школа креативних індустрій, де викладають практики реклами, медіа, кіно та мистецтва. Восени школа святкує другий день народження. За цей час команда запустила 60 курсів, п'ять онлайн-лекцій із зірками світової реклами та власний маніфест.
Матеріал підготовлено за підтримки SKVOT