Коньяк та хіп-хоп: Hennessy Very Special презентував нову лімітовану колекцію мовою танцю
Бренд Hennessy презентував нову лімітовану колекцію коньяку Very Special у київській галереї «Артпричал». У межах події провели танцювальний перформанс, який розробили в колаборації з хіп-хоп дуетом братів Буржуа, більш відомими як Les Twins. Вони співпрацювали з Бейонсе, Фарреллом Вільямсом, Нікі Мінаж та іншими світовими зірками.
Для презентації Hennessy Very Special Les Twins інтерпретували в танець кожен із шести етапів виробництва коньяку. Щоб більше зрозуміти цінності бренда, брати Буржуа побували на винокурні й у підвалах Hennessy. Там вони знайшли чимало паралелей із мистецтвом танцю – майстерністю, яка зберігається та передається поколіннями.
«Так само як Дім Hennessy в створенні коньяку, Les Twins – новатори й водночас хранителі традицій своєї майстерності, що була викувана на вулицях рідного містечка та відшліфована на провідних сценах світу», – зазначають у Hennessy.
На презентації також виступив український електро-фолк-бенд ONUKA. Фронтвумен групи Ната Жижченко цьогоріч стала кураторкою міжнародного конкурсу, який Hennessy заснував у межах глобальної кампанії All I Need для підтримки молодого покоління музикантів.
Лімітована колекція Hennessy Very Special ексклюзивно доступна в мережі магазинів Good Wine.
Hennessy VS Les Twins у Good WineЩороку найбільший виробник коньяку у світі Hennessy випускає лімітовану колекцію Very Special. Кожного разу пляшки мають оригінальне оформлення, створене сучасними художниками. Унікальний дизайн для Hennessy Very Special у різні роки створювали Шепард Фейрі, тату-майстер Скотт Кемпбелл, street художники Феліпе Пантону, JonOne, Os Gemeos, Futura, а також художниця Faith XLVII.
Матеріал підготовлено ЗА ПІДТРИМКИ HENNESSY Very Special