17 літрів донорської крові та 160 нових саджанців: як пройшов Citizen Day від L’Oréal Україна
Третього вересня співробітники L’Oréal Україна взяли участь у Citizen Day – глобальному одноденному волонтерському заході у сфері соціальної взаємодії, який компанія L’Oréal проводить понад 12 років поспіль. Для цього працівників київського офісу поділили на три групи, кожна з яких мала своє волонтерське завдання: донація крові, висадка дерев та очищення прибережних зон від пластику.
У супроводі волонтерів громадської організації «Агенти крові» перша група взяла участь у донації крові для Національного інституту судинно-серцевої хірургії імені М. М. Амосова та забезпечила його 17 літрами крові.
Волонтери другої групи спільно з громадською організацією «Київ Квітучий» долучилися до висадження понад 160 саджанців у міжквартальному сквері на вулиці Васильківській у Києві. Також вони озеленили дитячий майданчик на його території.
Щорічно в межах Дня соціальної відповідальності співробітники L’Oréal у всьому світі долучаються до прибирання прибережних зон та очищення океанів від пластику. Тож третя група L’Oréal Україна приєдналася до екологічної ініціативи – плогінгу. Він передбачає поєднання фізичної активності, легкого бігу та збирання сміття. Понад 80 співробітників компанії зібрали 116 кілограмів сміття на Оболонській набережній у Києві.
Також L’Oréal Україна підтримала ініціативу міжнародного благодійного фонду «Давай допоможемо». Компанія долучилася до проведення ремонтних робіт на інклюзивному дитячому майданчику у сквері імені В.П. Чкалова в місті Києві та забезпечила притулок для тварин «Сіріус» ремонтними матеріалами для оновлення його приміщень.
«Солідарність співробітників – невіддільна частина корпоративної соціальної відповідальності. Citizen Day – день, коли працівники L’Oréal можуть узяти участь у різноманітних соціальних ініціативах, як оновлення приміщень соціальних або громадських організацій, різноманітні роботи для малозабезпечених верств населення, підтримка молодих підприємців, прибирання сміття або проведення семінарів щодо поліпшення добробуту для вразливих груп населення», – говорять у L’Oréal Україна.
Матеріал підготовлено за підтримки L’Oréal Україна