«Жовта гілка Мetro»: візьміть участь в акції від бренда Metro та вирушайте за купівлями на спорткарі
«Жовта гілка МETRO» – це нова акція від МETRO, яку запустили до 18-го дня народження торговельних центрів. У межах проєкту бренд створив «особисту жовту гілку МETRO», маршрут якої на два дні з’єднає всі ТЦ МETRO. Учасники акції 18 та 19 вересня безкоштовно вирушать за купівлями на жовтих спорткарах з особистим водієм. Для цього всім охочим потрібно зареєструватися на сайті МETRO до 16 вересня.

Щоб заінтригувати людей, акцію анонсували зовнішньою рекламою лише з одним написом: «Жовта гілка Мetro у вересні». Це викликало реакцію в соціальних мережах. Одні користувачі обговорювали, куди вестиме нова гілка, а інші помітили схожість реклами з брендом МETRO та жартували з приводу іронії мережі над своєї назвою.

Матеріал підготовлено за підтримки МЕТRО