Школа гастробізнесу «Фудпросвіта» запускає онлайн-курси та мітапи для локальних виробників
Школа гастробізнесу «Фудпросвіта» запустила нові формати навчання: до офлайн-курсів додали онлайн-навчання та мітапи. «Фудпросвіта» – це освітній проєкт «Лавки Традицій» для локальних виробників харчової продукції та фудпідприємців.
Тепер навчатися у «Фудпросвіті» можна буде за такими форматами:
Онлайн-курс. Онлайн-курс складається з п’яти тижневих модулів: бізнес-ідея, контроль якості продукції, фінанси й прибуток, юридична консультація, логістика, маркетинг. Після того, як студент купив курс, він отримує доступ до онлайн-платформи, на якій є 25 відеолекцій, презентації спікерів і тестові завдання. Також для студентів організовуватимуть live-зустрічі з викладачами. В онлайн- і офлайн-курсах можна прослухати всі модулі або вибрати один чи кілька.
Перший онлайн-семестр стартує 27 липня. Вартість будь-якого модуля – 800 гривень, повний курс навчання – 3 750 гривень зі знижкою.
Офлайн-курс. Засновники зазначають, що офлайн-формат залишається для школи пріоритетним. Навчання також складатиметься з п’яти модулів, як і в онлайні. Кожен блок триває тиждень.
Офлайн-набір цього року планують запустити в жовтні. Вартість будь-якого модуля – 950 гривень, повний курс навчання – 4 250 гривень зі знижкою.
Мітапи. Новий офлайн-мікроформат у «Фудпросвіті» створили для резидентів «Лавки традицій». Мітапи проводитимуть у форматі обговорення певної теми з професіоналами обраної сфери. Студентам розповідатимуть про просування, SMM, брендинг, дизайн пакувань тощо. Тривалість мітапу – 1,5–2 години. Ціна – 250 гривень.
На повний онлайн- та офлайн-курси діє знижка -10%.
Щосеместру школа випускає приблизно 70 студентів, яких вчать складати бізнес-план, рахувати бюджет проєкту, вести документацію, організовувати логістику та робити успішний маркетинг для свого бренду. У «Фудпросвіту» запрошують тих, хто вже працює в гастросфері, але хоче поглибити знання, фудбізнесменів-початківців, фермерів, які хочуть стати бізнесменами. Шість випускників, які проходили навчання у «Фудпросвіті» минулого року, стали резидентами «Лавки Традицій».
«ЛАВКА ТРАДИЦІЙ» – проєкт підтримки та розвитку українських виробників. Це натуральні продукти, виготовлені за авторськими рецептами. Для їхнього виробництва використовують локальні інгредієнти, вирощені або отримані завдяки ручній праці. Продукцію «Лавки Традицій» можна придбати в супермаркетах «Сільпо» та делікатес-маркетах Le Silpo.
Матеріал підготовлено за підтримки «Лавки Традицій»