До свідомого споживання та принципу 3R – reduce, reuse, recycle (зменшуйте, повторно використовуйте, переробляйте) переходять не тільки споживачі, а й виробники.
Бренд Carlsberg оновив свою пляшку, щоб покращити якість напою та зменшити негативний вплив на навколишнє середовище. Крім іншого, компанія змінила фарбу на більш екологічну альтернативу, розробила «розумну» кришку та знайшла спосіб, як продовжити життя скляної пляшки.
The Village Україна разом із Carlsberg розповідають, як бренд удосконалює якість напою, скорочує вуглецевий слід і мінімізує кількість відходів.
У фокусі – оборотна тара
У процесі виробництва, використання та утилізації продуктів і послуг, виділяються парникові гази або ж CO2. Сукупно ці викиди формують так званий вуглецевий слід. І саме його зменшення є одним із пріоритетних напрямів для ефективного екожиття окремих компаній і суспільства в цілому.
З усіх видів пакування оборотна скляна пляшка є найбільш екологічним варіантом, адже вона не залишає вуглецевого сліду під час повторного використання.
Протягом декількох циклів життя поверхня скляної пляшки отримує несумісні з подальшим застосуванням подряпини. Для того, аби продовжити її життя, Carlsberg розробив спеціальне покриття – це концентрат воскової емульсії, який застосовується до зовнішньої сторони пляшки. Він повністю розчиняється на поверхні, тому непомітний для споживача. Але завдяки цій технології, життя пляшки продовжується, а викиди CO2 – скорочуються.
Екоетикетка Greenest Green
Зелений колір на пакуванні найменш придатний для перероблення. Щоб зробити свої етикетки більш екофрендлі, Carlsberg замість звичайного зеленого кольору використовує «природно-зелену» фарбу Cradle to Cradle CertifiedTM. Вона швидше перероблюється та є більш екологічною, адже її виготовляють за допомогою відновлювальної енергії.
«Розумна» кришка
Оновлення зачепили й саме пиво: компанія створила «розумну» кришку з мембраною ZerO2 Cap. Вона поглинає кисень усередині пляшки, довше зберігаючи пиво свіжим. Так Carlsberg зберігає чистий і збалансований смак напою.
«Те, що виділяє Carlsberg серед інших – прагнення до постійного вдосконалення, яке бере початок із 1847 року – моменту заснування компанії. Амбіція засновника Якоба Якобсена – «варити пиво для кращого сьогодні та завтра» – і призвела до створення лабораторії Carlsberg, в якій зробили ряд важливих відкриттів: чиста культура дріжджів, шкала pH, ензими та інші наукові досягнення, якими компанія ділилася з усім світом. Carlsberg – це відповідальний крок до кращого завтра та свідоме прагнення до покращення екології», – зазначають у компанії Carlsberg Ukraine, називаючи бренд найбільш екодружнім виробником пива у світі.
Матеріал підготовлено за підтримки