«Наша Ряба» працевлаштує чотирьох креативників, які втратили роботу через коронакризу
Компанія МХП приєдналася до соціального рекрутинг-проєкту #TabascoWorkForGood від креативної агенції Tabasco. У рамках ініціативи торговельна марка «Наша Ряба» надала чотири робочі місця креаторам, які працюватимуть із digital-просуванням і SMM бренду.
Мета проєкту «Робочі місця для українських креаторів» – надати креаторам, які втратили роботу, нові робочі місця. А українським бізнесам – креативну професійну підтримку. Наприклад, при створенні креативних та digital-ідей, брендингу, айдентики й упаковки, промо-матеріалів, SMM та іншого. Tabasco працевлаштовує креативну пару спеціалістів у компанію залежно від задач бренду, які потребують допомоги креативників.
Також бізнес, який візьме участь в ініціативі, отримує одну безкоштовну консультацію від креативного директора й партнера TABASCO Олександра Смирнова та стратега агенції Віталія Мужа.
Як взяти участь у Проєкті:
Креатори, які шукають роботу, можуть надсилати свої резюме на електронну адресу [email protected].
А компанії, які хочуть приєднатися до ініціативи та шукають креативників, можуть писати на електронну адресу [email protected].
«Соціальна відповідальність завжди була важливою для «Нашої Ряби». Крім того, ми вдячні креативній індустрії за численні нагороди й визнання нашого бренду на фестивалях. Час подякувати. Ми підтримуємо соціальну місію TABASCO, інвестуючи в цей сміливий експеримент. З нас – чотири робочі місця», – зазначила директор департаменту маркетингу МХП Марина Сергієнко.
«Дуже зворушливо, що бізнеси все більше і більше контактують із нами щодо створення робочих місць. Сподіваємося, що ця ідея допоможе якомога більшій кількості талантів подолати кризу», – відмітив креативний директор TABASCO Олександр Смірнов.
Матеріал підготовлено за підтримки МХП