Сервіс особистого онлайн-менеджера запустив український ритейлер плитки та сантехніки «Агромат». Скористуватись послугою можна в онлайн-чаті на сайті, в Messenger або Telegram.

Онлайн-консультантами стали менеджери магазинів «Агромат». Вони допоможуть обрати необхідний товар під запит клієнта, нададуть фото та проконсультують щодо доставки. Раніше, через загальнонаціональний карантин, бренд закрив усі 20 офлайн-магазини в Україні та запустив повний спектр послуг онлайн.

У компанії зазначають, що склади бренду працюють у штатному режимі, а потужність доставки збільшилась на 30%. Для цього одночасно на рейси залучають 100 автомобілів автопарку «Агромат», серед яких вантажівки та мікроавтобуси.

«Для безпеки клієнтів і співробітників ми ввели жорсткий контроль за всіма вимогами ВОЗ. Щодня перевіряємо стан здоров'я працівників, міряємо температуру, а також проводимо додаткові прибирання й інвентарну дезінфекцію», – зазначають в «Агромат».

У рамках рекламної кампанії «Агромат» оновив логотип, що підкреслює важливість соціальної дистанції

Крім того, компанія закупила та поширила 13400 масок, 5570 пар гумових рукавичок та 498 літрів дезінфекційних засобів.

Також «Агромат» запустив нову рекламну кампанію, в якій закликає українців залишатися вдома. Бренд також змінив логотип і представив білборди, які в жартівливій формі нагадують про необхідність миття рук та дотримання правил безпеки.

 «Агромат» – найбільший український імпортер керамічної плитки та сантехніки, меблів та освітлення для ванних кімнат і всього будинку.


Графік роботи онлайн-менеджера:
пн-пт: 9:00-20:00;
сб: 10:00-20:00;
вс: 10:00-18:00.

Сайт
Facebook
Instagram
Telegram


Матеріал підготовлено за підтримки «Агромат»