Мережа «АГРОМАТ» перейшла в онлайн: плитку та сантехніку можна придбати одразу в месенджері
Сервіс особистого онлайн-менеджера запустив український ритейлер плитки та сантехніки «Агромат». Скористуватись послугою можна в онлайн-чаті на сайті, в Messenger або Telegram.
Онлайн-консультантами стали менеджери магазинів «Агромат». Вони допоможуть обрати необхідний товар під запит клієнта, нададуть фото та проконсультують щодо доставки. Раніше, через загальнонаціональний карантин, бренд закрив усі 20 офлайн-магазини в Україні та запустив повний спектр послуг онлайн.
У компанії зазначають, що склади бренду працюють у штатному режимі, а потужність доставки збільшилась на 30%. Для цього одночасно на рейси залучають 100 автомобілів автопарку «Агромат», серед яких вантажівки та мікроавтобуси.
«Для безпеки клієнтів і співробітників ми ввели жорсткий контроль за всіма вимогами ВОЗ. Щодня перевіряємо стан здоров'я працівників, міряємо температуру, а також проводимо додаткові прибирання й інвентарну дезінфекцію», – зазначають в «Агромат».
Крім того, компанія закупила та поширила 13400 масок, 5570 пар гумових рукавичок та 498 літрів дезінфекційних засобів.
Також «Агромат» запустив нову рекламну кампанію, в якій закликає українців залишатися вдома. Бренд також змінив логотип і представив білборди, які в жартівливій формі нагадують про необхідність миття рук та дотримання правил безпеки.
«Агромат» – найбільший український імпортер керамічної плитки та сантехніки, меблів та освітлення для ванних кімнат і всього будинку.
Графік роботи онлайн-менеджера:
пн-пт: 9:00-20:00;
сб: 10:00-20:00;
вс: 10:00-18:00.
Матеріал підготовлено за підтримки «Агромат»