70% киян підтримують автоматичні штрафи для порушників ПДР – дослідження Kyiv Smart City
63% киян щодня користуються месенджерами, 59,6% – соцмережами, а 12,5% – електронними платежами. Водночас 70% містян позитивно ставляться до системи розпізнавання номерів та автоматичного покарання за порушення ПДР. Про це йдеться у соціологічному досліджені компанії Active Group.

Опитування провели на замовлення громадської організації «СМАРТ СІТІ ХАБ», щоб з’ясувати ставлення жителів столиці до інтернет-сервісів і штучного інтелекту.
Дослідження також показало, що дев'ять з десяти киян мають смартфон або планшет, а 67% жителів столиці віком від 60 років також ними користуються.

Окремо дослідили тему штучного інтелекту. Згідно з результатами опитування, до системи розпізнавання номерів авто та автоматичного покарання за порушення ПДР позитивно ставляться понад 70% опитаних. А надавати силовим органам доступ до особистих даних задля безпеки не хочуть 42% киян.

Лише 21% киян вважають, що комунікація з міською владою організована ідеально або добре.

41,8% опитаних вважають, що для поліпшення комунікації треба спростити процедури, 33,9% – створити додаткові можливості за допомогою смартфонів, 27,5% хочуть ще більше автоматизувати процес і пошук відповідей.

Люди старшого покоління найбільш зручним способом комунікації з посадовцем назвали особистий прийом, а молодь – месенджери.

До ідеї перевести державні сервіси в інтернет 49,8% киян ставляться «позитивно» або «швидше позитивно», водночас «негативно» – 36,3%.

Щодо позитивних змін від впровадження штучного інтелекту в органах влади, то найбільший результат набрав пункт «Зменшення корупції», далі «Підвищення ефективності роботи». Замикає трійку позитивних очікувань пункт «Збільшення прозорості влади». На думку киян, серед ризиків впровадження ШІ: втрата робочих місць, неготовність суспільства до таких змін, брак фахівців, які зможуть працювати із цими системами, втрата людьми контролю над системами штучного інтелекту та інші.
3 грудня у Києві провели круглий стіл «Етика використання штучного інтелекту в міських сервісах». На ньому науковці, IT-спеціалісти, представники влади та громадських організацій обговорили впровадження штучного інтелекту та діджиталізацію в Києві.
Матеріал підготовлено за підтримки Kyiv Smart City