Вогонь і вечірки у новій рекламній кампанії мережі аутлетів Orange Club Outlet
Мережа аутлетів брендового одягу Orange Club Outlet запустила нову рекламну кампанію «ВОГОНЬ». Її героїнею стала дівчина в осінньому образі.
Рекламну кампанію реалізують через активності в магазинах Orange Club Outlet і торгових центрах Києва. Для цього команда створила нові термостійкі пакети з наліпкою «CAUTION! HOT!» та фотозони з вогнегасниками.
Паралельно мережа аутлетів організовує серію вечірок ZVZ. Їх проведуть під гаслом «Новий ZAVOZ в Orange Club Outlet – це вогонь». Перша вечірка відбудеться 20 вересня в Orange Club Outlet у ТЦ Gorodok Gallery. Організатори зазначають, що на гостей чекають новий брендовий одяг, розваги та коктейлі.
«Запускаючи рекламну кампанію мережі аутлетів, ми змінюємо ставлення до розуміння роботи такого типу магазинів і особливостей їхнього товару. Аутлети за шаблоном – це доступно і якісно, а в нас це все ще вогняно, запально і весело», – каже маркетинг-директорка мережі Марія Розпутна.
Крім того, під час рекламної кампанії діятимуть такі акції для покупців:
принесіть вогнегасник в один з магазинів мережі та отримайте знижку 10%;
покажіть на касі посвідчення співробітника пожежної служби та отримайте знижку 10%;
знайдіть спеціальний QR-код – жовті наліпки з написом «Вогонь» – біля магазинів мережі, проскануйте його та отримайте персональну знижку.
Рекламну кампанію «ВОГОНЬ» Orange Club Outlet створили разом з креативним агенством PATSANY.
Матеріал підготовлено за підтримки Orange Club Outlet