Вихідними 27–28 квітня в гастрохабі Garage відбувся перший «Кураж» цього сезону. «Кураж» – київська культурно-соціальна подія з лекторієм, маркетом українських брендів і вінтажу, інклюзивними активностями для дітей і дорослих, фотозонами й музичною сценою.

Цими вихідними на вуличній сцені поєднали українську сучасну та традиційну музику. У суботу слухали акустичний концерт творчої спілки Phil it, а ввечері неділі гості танцювали на вечорницях із «ЩукаРиба».

Серед учасників маркету були: Anna October, Jul, Have a Rest, Gorn Ceramics, Clay, Rbtnk, Tsvite Teren, Queenfluence та ще понад 200 брендів, продавців вінтажу та благодійних організацій.

Окремими зонами розміщувались «Повернись живим», Superhumans Center, Інтернаціональний легіон допомоги.

Про результат благодійних зборів команда повідомить у своєму інстаграмі на тижні. 

 Раніше ми писали про соціальний та артпроєкт цього «Куражу» – фотовиставку з портретами людей, яким війна змінила обличчя. 

Благодійний збір першого «Куража» сезону – на операції з реконструкції обличчя постраждалих від війни українців у Superhumans Center та оплату пів року роботи п’яти клінічних кейс-менеджерів у центрі психологічної реабілітації ветеранів «Лісова Поляна».

 

Фото: Оля Закревська