Optimeal у 2013 році був створений для української компанії Kormotech. Це бренд суперпреміального харчування для котів і собак, що професійно турбується про здоров’я й красу чотирилапих улюбленців та експортує свою продукцію в понад 40 країн світу, зокрема в США, Францію, Нідерланди, Польщу й Румунію, а також у Південну Корею.

Розвиток культури відповідального ставлення до здоров'я домашніх тварин – головна мета бренда Optimeal. Саме тому вони не лише виготовляють високоякісний корм, а й реалізовують велику кількість важливих ініціатив. Одна з них – ветеринарний сервіс Optimeal Expert 9100, де експерти 24/7 безплатно консультують петперентів щодо будь-яких несподіваних ветеринарних питань.

Віледж разом із командою Optimeal розповідають історію проєкту Optimeal Expert 9100 і як він змінює культуру ставлення українців до домашніх улюбленців.

Віледж разом із командою Optimeal розповідають історію проєкту Optimeal Expert 9100 і як він змінює культуру ставлення українців до домашніх улюбленців.

Олеся Шморгун

Керівниця напряму роботи з ветеринарами й заводчиками Kormotech, ветеринарка

Для чого українцям сервіс Optimeal
Expert 9100

Для чого українцям сервіс Optimeal Expert 9100

Optimeal тісно співпрацює з Всеукраїнською гільдією ветеринарів, зокрема, ідею сервісу запропонував її очільник Денис Тищенко. Потреба спеціалізованого ветеринарного сервісу, який допоміг би «тут і зараз», фактично виникла з трьох причин:

низька обізнаність петперентів щодо догляду за улюбленцями

низька обізнаність петперентів щодо догляду за улюбленцями

міфи й «народні» методи лікування тварин на кшталт «напоїти горілкою в разі отруєння»

міфи й «народні» методи лікування тварин на кшталт «напоїти горілкою в разі отруєння»

потреба в невідкладній допомозі, коли люди з тваринками виїжджають за місто в місця, де важко знайти допомогу за потреби

потреба в невідкладній допомозі, коли люди з тваринками виїжджають за місто в місця, де важко знайти допомогу за потреби

Тобто у 2020 році, коли ми запускали сервіс Optimeal Expert 9100, основною метою було сконтактувати петперента з потрібним лікарем, щоби тварина отримала найякіснішу цільову допомогу.

Коли у 2022 році вибухнула повномасштабна війна, цінність сервісу виросла в рази – до нас почали звертатися не тільки цивільні люди, а й багато військових. Щосекунди наші оператори були на звʼязку, допомагали реанімувати новонароджених тварин, радили, як заспокоїти улюбленців під час вибухів, підказували, як надати першу допомогу підручними засобами.

Коли у 2022 році вибухнула повномасштабна війна, цінність сервісу виросла в рази – до нас почали звертатися не тільки цивільні люди, а й багато військових. Щосекунди наші оператори були на звʼязку, допомагали реанімувати новонароджених тварин, радили, як заспокоїти улюбленців під час вибухів, підказували, як надати першу допомогу підручними засобами.

Ми вже отримали понад шістсот тисяч запитів, і статистика щодня зростає, бо сервіс став чимось більшим, аніж просто кол-центром, це номер оперативної допомоги у випадку, якщо з улюбленцем щось сталося. Це доступна «швидка допомога» для котиків і собачок. Щобільше, повторно до нас звернулися майже 30% петперентів, і це дуже важливий показник – отже люди нам довіряють і визнають якість нашого сервісу.

Хто консультує петперентів на лініях Optimeal Expert 9100

Хто консультує петперентів на лініях Optimeal Expert 9100

Дзвінки й повідомлення надходять лікарям з усієї України й навіть з-за кордону. А проблеми, з якими звертаються петперенти, максимально різні: тварина щось проковтнула, вкусив кліщ, перегрілася на сонці, відбулася незапланована в’язка.

Наші ветеринари працюють 24/7, адже чомусь часто так стається, що консультація дуже потрібна саме вночі. Це досвідчені й стресостійкі фахівці, які мають досвід надання невідкладної допомоги, бо зазвичай дзвінки стосуються проблем, які потребують негайного вирішення. Вони здатні відділити емоцію від проблеми й можуть заспокоїти власника, щоб той почав діяти раціонально.

Крім того, проєкт має великий блог, який містить відповіді на найпоширеніші запитання петперентів: від графіка вакцинації до дій під час теплового удару чи переохолодження.

Роман Шпак

Керівник бренда Optimeal

Не власність, а petnership: у чому філософія українського бренда Optimeal

Не власність, а petnership: у чому філософія українського бренда Optimeal

Компанія Kormotech почала використовувати бренд Optimeal як відповідь на дуже потужний запит на корми принципово нової, вищої якості, ніж тоді були на ринку. На той момент комерційні бренди працювали здебільшого в сегментах стандарт і преміум, ми ж вирішили заходити в сегмент суперпреміум.

Згодом ми зрозуміли, що люди не хочуть компромісів і готові платити за якість, тому у 2015 році зробили перезапуск бренда та поліпшили продукт. Водночас філософія залишилася незмінною – турбуватися про здоровʼя улюбленця, зокрема й завдяки високоякісному харчуванню тварини.

Тварини – не власність людини. Ми довго думали, як окреслити ці стосунки, і зрозуміли, що це радше партнерство або ж, як ми його називаємо, петнерство, від слова pet.

Тварини – не власність людини. Ми довго думали, як окреслити ці стосунки, і зрозуміли, що це радше партнерство або ж, як ми його називаємо, петнерство, від слова pet.

Петнерство – це про відповідальність, тому ми не тільки виготовляємо якісний продукт, а й запускаємо соціальні проєкти, направлені на зміни в суспільстві. Спілкуючись із нашими споживачами, ми виявили, що їм не вистачає перевіреної інформації, адже поради блогерів чи дані з інтернет-джерел часто доволі сумнівні. Відповіддю на це став сервіс Optimeal Expert 9100 – такий собі культовий 9-1-1 для петперентів.

Наша мета – щоб номер 9100 був у телефоні в кожного, хто має тварину, незалежно від того, чи користується людина продуктами нашого бренда, чи ні. Це унікальний для європейського ринку, простий і доступний сервіс, який надає можливість 24/7 отримати безплатну кваліфіковану консультацію щодо будь-яких питань, зокрема і в ургентних випадках.

Ростислав Вовк

СЕО Kormotech

Чому український бізнес бере на себе лідерство у створенні стандартів

Чому український бізнес бере на себе лідерство у створенні стандартів

Компанії, які є лідерами ринку, мають не слідувати стандартам, а створювати їх. В українському суспільстві сьогодні дуже слабка довіра до державних й інших інституцій, які, здавалось би, мали відповідати на очікування людей і формувати визначеність. Тому бачення щодо турботи, відповідальності, прогнозованого майбутнього – екстраполюються на бізнес.

Соціальні проєкти й загалом будь-яка відповідальність бізнесу – це так само відповідь на очікування соціуму.

Соціальні проєкти й загалом будь-яка відповідальність бізнесу – це так само відповідь на очікування соціуму.

Перші соціальні проєкти ми почали впроваджувати ще у 2014 році: запустили кампанію «Не залишай нас в АТО» й певну частку з проданого корму направляли на допомогу зооволонтерам, які рятували тварин у сірій зоні й на лінії зіткнення. Згодом ми трансформували проєкт у постійну програму лояльності на спеціальній платформі PetExpert. Там можуть зареєструватися притулки й зооволонтери та системно купувати корми зі знижкою.

У перші дні повномасштабного вторгнення ми запустили ініціативу допомоги тваринам Save Pets of Ukraine. А ще не так давно реалізували проєкт «Лапки в безпеці»: наш закордонний партнер, компанія «Нобівак», яка виробляє лікарські препарати й вакцини, пожертвувала сім тисяч вакцин від сказу.

Окрім альтруїстичної мотивації допомагати людям і тваринам, ми маємо ще й раціональну: соціальні проєкти допомагають «вирощувати» ринок, бо вони спрямовані на зміну поведінки. А в нашому випадку – на зміну культури ставлення до тварин. А якщо люди почнуть нарешті сприймати тварину як рівноправну живу істоту, вони мимоволі більше замислюватимуться про її потреби: лікування, годування, догляд. Це створить можливості не тільки для розвитку ринку петфуду, але й для інших виробників: аксесуарів, одягу, ліків, товарів для тварин, ветеринарів, грумерів тощо.

Наша мета – щоби тварину перестали сприймати як власність, яку можна тримати на ланцюгу й годувати кістками, а почали ставитися до неї як до компаньйона, як до живої істоти.

Наша мета – щоби тварину перестали сприймати як власність, яку можна тримати на ланцюгу й годувати кістками, а почали ставитися до неї як до компаньйона, як до живої істоти.

Завдяки сервісу Optimeal Expert 9100 ми виводимо культуру турботи про здоров'я домашніх улюбленців на абсолютно інший рівень. Команда проєкту прагне навчити петперентів звертати увагу на будь-які проблеми чи зміни в поведінці тварин і дає їм шанс якісно самостійно надати допомогу чи знайти кваліфікованого лікаря.

Як скористатися допомогою сервісу веттурботи Optimeal Expert 9100

Як скористатися допомогою сервісу веттурботи Optimeal Expert 9100

Бренд суперпреміального харчування для домашніх тварин Optimeal створив національний сервіс веттурботи Optimeal Expert 9100, що протягом трьох років 24/7 безоплатно допомагає домашнім улюбленцям.

Щоб отримати допомогу досвідчених фахівців:

( 01 )

Зверніться до ветеринарного лікаря в месенджері Telegram або Viber, або за телефоном 9100 й опишіть ситуацію.

( 02 )

Лікар поставить зворотні запитання, щоб точніше оцінити стан тварини.

( 03 )

Завдяки широкій мережі партнерських клінік лікарі-експерти запропонують вам найближчий варіант, куди записатися для очного огляду тварини. У разі невідкладності випадку сервіс забезпечить виклик реанімобіля, якщо в регіоні є заклад із таким транспортом.

( 04 )

До контакту з ветеринарним лікарем спеціалісти залишаються на звʼязку й надають необхідні рекомендації.

Зауважте, що експерти сервісу не ставлять діагнози, не призначають і не коментують призначене лікарем лікування та не рекомендують конкретні торгові марки. Усе це може зробити тільки ветеринарний лікар на очному прийомі.

Більше про «Optimeal Expert 9100»Більше про «Optimeal Expert 9100»

МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ

МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ