Інструкція«Охорошення»: навіщо створили проєкт з оголошеннями здорової людини
Для ЖЕКів, «тверезих сантехніків» та зниклих котів

Безкоштовний набір готових дизайн-шаблонів для оголошень від ЖЕКів чи мешканців будинків вже у вільному доступі.
Український онлайн-редактор графіки Crello створив проєкт «Охорошення», який має врятувати міський простір, соцмережі та месенджери від неестетичних оголошень.

Дизайн «Охорошень» можна редагувати онлайн та завантажити безкоштовно через браузер. Додаткових програм встановлювати не потрібно.

Оголошення для постів у соцмережах можуть бути як статичними, так і анімованими.

Автори проєкту кажуть, що вже звернулися до київських комунальників і запропонували їм використовувати шаблони.

Наталя Піддубенко
PR & Communication Manager в Crello
Люди в Україні часто не замислюються над тим, як вони звертаються до інших. Згадайте всі ці оголошення від ЖЕКу, написані канцеляритом, сусідські погрози «не будьте свинями!» і кричущі реклами комп’ютерних майстрів з відомими акторами. Це все викликає сміх чи навіть роздратування і виглядає як візуальне сміття. І головне – ефективність таких оголошень наближається до нуля.
Проєктом «Охорошення» ми намагаємося показати приклад не тільки більш привабливої комунікації, а й змусити її працювати. Її насправді дуже просто наслідувати – наша команда вже пропрацювала готові дизайни. Тому достатньо обрати потрібний шаблон Crello (в рамках проєкту вони доступні безкоштовно) та персоналізувати: додати свої контакти, фото. Все це займе до 5 хвилин. І користувач отримує оголошення, яке привертає увагу, а отже, ефективність його зростає.
Насамперед проєкт орієнтовано на людей з почуттям гумору. Через нього ми намагаємося розв’язати проблеми людей, які звертаються до інших. Уявіть, що ви хочете попередити сусідів про гучну вечірку (чи навпаки – попросити не шуміти) або загубили улюбленого кота. Ймовірно, у вас обмаль часу і ще менше навичок дизайну.

Наша мета допомогти зробити так, аби ваше звернення помітили. І сусіди будуть ображатися менше, і кіт, сподіваємось, швидше знайдеться. Звичайно, ми не очікуємо, що завтра в кожному під’їзді України з’являться оголошення, зроблені за допомогою Crello. Але ви точно зможете полегшити спілкування, використовуючи їх у соцмережах чи месенджерах, які вже стали «діджиталізованими» дошками об’яв сучасності.