У семиповерховій будівлі на Подолі на вулиці Боричів Тік, 35В, відкрили новий коворкінг – Platforma Fortuna. Це найбільший простір мережі в Україні, має відкриту терасу на даху та нульовий поверх із великим лаунжем, баром і сценою з музичними інструментами.

Коворкінг пристосований як для маленьких команд на 4–5 людей, так і для середніх і великих на 50–100 і більше співробітників. Завдяки гнучкій організації простору, компанії можуть облаштувати тут офіс за індивідуальним проєктом.

Platforma Fortuna

ДЕ: вулиця Боричів Тік, 35В

ГРАФІК РОБОТИ: 24/7

РОБОЧИХ МІСЦЬ: понад 700 за стандартного планування

ВАРТІСТЬ: від 150$ за робоче місце

Робочий простір

Робочий простір у першу чергу розрахований на середній і великий бізнес і може розмістити команду понад 100 людей. Завдяки гнучкій організації простору, коворкінг може реалізувати індивідуальне планування офісу, власну рецепцію, окремі кухні/лаунжі/переговорні, якщо в резидента є така необхідність. Під оупенспейс відведено лише 30 робочих місць на першому поверсі.

На нульовому поверсі розташована лекційна зала на 56 людей, зона для активного відпочинку та багатофункціональний івент-хол з окремим входом із вулиці, розрахований максимум на 150 людей. Усі інші поверхи відведені для офісів окремих компаній.

На кожному поверсі є Skype-кімнати та переговорні кімнати, повністю обладнані для офлайн- та онлайн-зустрічей і з можливістю писати на стінах. Усього переговорних кімнат 13, розрахованих на 4–10 людей.

Перевагою будівлі є велика кількість вікон, завдяки яким усі приміщення мають багато природного світла.


  • Робоче місце Лаунж: 150$
  • Робоче місце Лаунж на день: 15$
  • Робоче місце в оупенспейсі: 250$
  • Приватний офіс: від 330$

  • Переговорна до 6 місць: 10$
  • Переговорна до 8 місць: 15$
  • Переговорна до 10 місць: 25$

  • Лекційна зала на
    56 місць: 70$ за годину
  • Велика лекційна
    зала на 150 місць: 130$ за годину

Лаунж

Коворкінг має понад 1000 м² території загального користування – по два лаунжі на кожному поверсі та величезний простір на нульовому.

«У коворкінгу є багато лаунжів і кухонь для окремих команд. Ми не пішли шляхом стандартного планування із загальною кухнею на 100 місць, бо розуміємо, що наші резиденти прагнуть більшої приватності, вони хочуть їсти поруч із людьми, з якими разом працюють. У стандартному підході до організації коворкінгу є робочі зони, лаунжі з рецепцією, баром і кухнею, які водночас виконують функцію лекторію. Це незручно, оскільки одна функція заважає іншій, як правило. Тож усі наші конференц-зали й лекторії розташовані окремо та мають індивідуальні вбиральні», – каже CEO Platforma Сергій Ящук.

У великому лаунжі є барна стійка і згодом відкриють бар. Тут облаштували сцену з професійним звуком і світлом, музичними інструментами – піаніно, барабани, діджейський пульт – тож сюди можна буде запросити професійних музикантів на події, також сценою зможуть користуватися резиденти коворкінгу.

Тут же розмістили ігрову зону з настільним тенісом і футболом, пінг-понгом і Play Station. Ще в коворкінгу є кімната для медитацій і лекторій для різноманітних подій.

Простір на нульовому поверсі компанії резиденти зможуть використовувати для нетворкінгу та власних корпоративних івентів. Наразі тут можуть бути люди, які придбали абонемент. У Platforma на Подолі вперше дають можливість купити абонемент на добу, раніше мінімальний був на місяць. Він дозволяє користуватися бізнес-лаунжем на нульовому поверсі та отримати «плюшки» у вигляді кави та снеків.

«Локація дуже вигідна для цього, адже Поділ за своїм настроєм – класне місце для проведення зустрічей. Але зазвичай знайти місце, яке буде пристосоване для цього, дуже складно, особливо о 8:00 ранку. Тому наш бізнес-лаунж може стати ідеальним місцем для ділових зустрічей: як за атмосферою, так і за функціоналом. У нас можна орендувати переговорну кімнату, або просто запросити партнера чи колегу в бізнес-лаунж, або навіть зустрітися біля бару. Ми очікуємо, що добовий абонемент дозволить людям, які ще не знайомі з нами, випробувати можливості, які ми даємо, і згодом стати постійними резидентами», – розповідає Сергій.

Тераса на даху

Відкритий простір на даху – одна з фішок цього коворкінгу. Тераса має територію понад 500 м² з оглядом на 360 градусів і краєвидом на Андріївський узвіз, Контрактову, Поштову та річковий вокзал. У Platforma кажуть, що через карантин облаштування довелося відкласти, відкриття планують через місяць-півтора. Поки що організатори випробовують технічні можливості простору, але планують там зробити невеликий басейн, бар і лаунж-зону з пуфами й лежаками.

Тераса буде доступною лише для резидентів.

Як карантин змінив роботу коворкінгів Platforma

Рафаель Юха

співзасновник Coworking Platforma


Для нас карантин став дуже конструктивним часом, тому що він дозволив побудувати команду та створити нові можливості для потенційних членів нашої спільноти з більшою кількістю опцій і гнучкістю, а також із можливістю пристосувати простір до нових вимог, що з’являються на ринку.

Карантин створив ситуацію, в якій структура попиту на коворкінги змінилася. Багато компаній із класичними офісами переглядають своє бачення й зараз шукають офісні простори, у тому числі й у Platforma. Але якщо таку зміну легко впровадити компанії з 4–5 людей, то змінити офіс на коворкінг компанії з 50 чи 100 людей – набагато складніше. Завдяки нашій роботі на карантині, ми можемо легко пристосувати наші простори та адаптувати їх для будь-якої компанії з їхніми потребами.

Ми відразу розуміли, що нам потрібно змінити свої пропозиції для компаній, які мають понад 50–100 людей, адже вони зараз дуже активно приходять до нас, і ми маємо задовольнити цей попит. Раніше запит від великих компаній був на рівні 40% від загальної кількості, і ми знаходили рішення для кожного кейсу окремо. Але зараз ситуація інша – запит від великих компаній на власний офіс у нашому коворкінгу зріс удвічі. Тепер 80% резидентів – це компанії, що мають понад 70 людей у команді.

Причина в тому, що коронавірус дав усім дуже хороший урок – ми маємо бути суперсконцентровані на тому, що робимо. Тому якщо в тебе є аутсорсингова компанія – ти маєш інвестувати кожну гривню в основну діяльність, маркетинг, продажі. У те, щоб привабити кращих розробників, у покупку найкращого програмного забезпечення – у все, окрім стін і нерухомості. Для цього є інші компанії, які знають, як інвестувати в нерухомість.

Окрім цього, ті компанії з 50 людей, які хочуть мати офіс у нашому коворкінгу, у минулому мали 100 людей. Але через усі зміни зараз, через те, що деякі співробітники хочуть працювати віддалено, через те, що криза змінила наше уявлення про те, як має виглядати робота, ці компанії потребую гнучких рішень. Сьогодні вони хочуть зростати, завтра – зменшувати кількість працівників. Коворкінг розв’язує цю проблему не тільки для компаній із 5 особами, але також для компаній із 50 особами.


Сергій Ящук

CEO Platforma


Не останню роль у цьому зіграла поведінка орендодавців. Для бізнесу вони виявилися зовсім не партнерами, це були люди, які приходять і кажуть: «Коронавірус? Нічого не знаю, плати оренду, і байдуже, що із твоїм бізнесом зараз». За три місяці карантину деякі компанії припинили контракти з орендодавцями, тому зараз їм потрібне швидке і вигідне рішення. Звісно, 1–2 місяці вони можуть попрацювати з дому, але ми бачимо, що це підходить не всім.

І саме це допомогло нам вийти з нішевої концепції простору для прогресивних компаній, пов’язаних з IT, і стати справжнім конкурентом будь-якому бізнес-центру. Тепер наші клієнти – це кожна компанія й все одно якого розміру.

Під час карантину в коворкінгах запровадили ряд заходів безпеки, наприклад, можливість іти коридором тільки в певному напрямку, велика кількість антисептиків у всіх приміщеннях. Також збільшили штат людей, які займаються прибиранням. Під час суворого карантину людям, які хотіли працювати в коворкінгу, дозволили займати окремі офіси, аби зберігати соціальну дистанцію.

Зараз нові резиденти Platforma, які хочуть мати окремий офіс, можуть облаштувати його за своїм плануванням і з власними заходами безпеки, наприклад, зменшити кількість робочих місць і зробити відстань між столами 1,5 метри.

Спільнота

Серед резидентів у Platforma на Подолі – IT-компанії, прогресивні компанії, пов’язані з технологіями, продуктові, аутсорсингові бізнеси та діджитал-відділення великих компаній. Серед нових резидентів, про які розповіли у Platforma, школа комунікацій Bazilik і команда {j:Mind.Systems}, що займається технологічною експертизою та належить до холдингу TECHIIA, яка зайняла практично цілий поверх.

Аліса Маллен

засновниця Bad Guys Pr + Reputation


Я піарниця Closer, Kyiv Art Week і різних проєктів, давно дружу із Platforma. Під час карантину Рафаель запропонував мені спробувати працювати тут і створювати власну компанію. Я завжди працювала на себе з різними проєктами, була сама собі PR-директоркою. Рафаель запропонував попрацювати в коворкінгу безкоштовно під час карантину, щоб я тут робила своє агентство. Я запросила двох дівчат, які були моїми асистентками в піарі на всіх культурних подіях, але під час карантину сиділи без діла, адже вся культурна сфера тимчасово зупинилася, скасувалися робочі плани.

Ми сіли й буквально за кілька тижнів зробити Bad Guys Pr + Reputation. Скоро наш проєкт побачить світ, а поки ми в запарі, бо вже є багато клієнтів, і навіть на свій Facebook не вистачає часу. Уже другий місяць я працюю тут і в мене є свій офіс, в який ми замовили рейл для одягу, принесли квіти, картини й журнали, де виходили наші матеріали, і коробку для сортування сміття. Я думала, що офіс – це не моє, працювала з дому, кафе, парку – звідки завгодно. А тепер уперше мені хочеться приходити на робоче місце кожен день, бо я знайшла офіс, який мені дійсно подобається. Поруч працює Марина Батуринець, засновниця Bazilik. Наші бізнеси дуже схожі, тож ми можемо підказати щось одна одній, я можу взяти її SMM-ників до себе на роботу. Дуже зручно знаходитися поруч і співпрацювати разом.