У кількох районах Києва встановили 120 спеціальних лавок із рекламними екранами, пише спільнота NE:Urban.

КМДА називає такий вид рекламного засобу «Лава». Екрани з рекламою інтегровані в спинки лавок, розмір рекламного поля не може перевищувати 0,5 м2.

Сам проєкт називають інвестиційним, однак невідомо, чи отримує місто кошти за розміщення таких рекламоносіїв, кажуть у спільноті.

Якщо місто все ж отримує кошти за лавки з рекламою, цей дохід не перекриває недоліки лавок:

  • додатковий візуальний шум
  • низька естетичність
  • зменшення функціональності – на частині лавки з екраном вочевидь не можна сидіти.

Зазвичай інвестиційні договори укладають на об'єкти, для яких у міськбюджеті немає достатньо коштів. Відтак доводиться шукати зовнішнє фінансування. Чому КМДА назвало встановлення 120 лавок у місті інвестиційним проєктом, невідомо. 

   

Про плани встановити з рекламними банерами було відомо ще влітку 2020-го. Їх планували встановити у Подільському, Шевченківському, Солом'янському, Печерському та Голосіївському районах. Тоді вартість облаштування усіх лав оцінювали у 2,2 мільйона гривень.

Обкладинка й фото: NE:Urban