У Києві планують капітально відремонтувати десять трамваїв у 2025 році, повідомили в КМДА.

П'ять відремонтують у Дарницькому депо, три в депо імені Шевченка й два в Подільському трамвайному депо. Це дасть змогу продовжити їхню експлуатацію ще на десять років, підвищити комфорт і безпеку пасажирів, кажуть у КП «Київпастранс».

Як ремонтують трамваї
  • під час ремонту кузова й ходових частин відновлюють або замінюють тримальні елементи, візки, тягові електродвигуни й гальмівну систему;
  • встановлюють сучасні системи управління й електроніки;
  • модернізують салон: замінюють обшивку, облаштовують нові сидіння, поручні;
  • поліпшують умови для маломобільних груп населення: встановлюють пандуси, облаштовують спеціальні місця зі спинками. Якщо пандус поставити неможливо (наприклад, у трамваях Татра ТЗ), то роблять попереджувальні смуги на сходах за європейськими стандартами;
  • після завершення ремонту в трамваях встановлюють системи відеоспостереження.

У середньому капремонт триває три або чотири місяці, зазначили в КП «Київпастранс». Це залежить від зносу трамвая й наявності необхідних запчастин. В умовах воєнного стану це може займати більше часу.

   

У Львові розпочали тестові поїздки 36-річних трамваїв, які місто отримало як гуманітарну допомогу зі швейцарського Берна. Це вживані низькопідлогові трамваї моделі Vevey Be 4/8, виготовлені в 1989–1990 роках. Вони мають довжину 31 метр, можуть перевозити 242 пасажирів і розганятися до 60 км/год.

Також на перехресті вулиць Руська й Підвальна у Львові перепрограмували роботу світлофорного обʼєкта й надали трамваям пріоритет у русі.

Обкладинка й фото: КМДА