Більшість водіїв «Київпастрансу» не підтримують відновлення руху наземного транспорту під час тривог, пише «Хмарочос».

Чого бояться водії

Вони бояться, що в разі надзвичайної ситуації під час обстрілів відповідальність за безпеку пасажирів покладуть саме на них. Тому більшість водіїв збираються не продовжувати роботу під час тривоги, зазначають у «Хмарочосі».

Попередній наказ про зупинку біля найближчого укриття передбачав, що водії несуть відповідальність за травмування пасажирів. А нового наказу після оновлення правил руху транспорту поки ще немає.

Невідомо, як оплачуватимуть роботу

Також невідомо, як зміниться система оплати для водіїв, які продовжуватимуть рух під час тривог. Раніше такі простої оплачувалися як 2/3 тарифної ставки, що значно зменшувало заробіток.

Водії вважають, що робота під час тривоги має оплачуватися вище. Однак під час тривоги трекери часто збиваються й не відображають правильну інформацію, тож диспетчерам важко відстежувати рух транспорту.

   

З 21 березня наземний громадський транспорт у Києві може продовжувати рух під час повітряної тривоги. За новими правилами, водії комунального й приватного транспорту можуть висадити охочих біля найближчого укриття. Після цього транспорт продовжить рух за маршрутом, а водій робитиме оголошення про це. Водночас водій сам може вирішити зупинити транспорт і пройти в укриття.

Обкладинка: Анна Бобирєва для Віледжа