Рада оборони Києва відправила на доопрацювання рішення щодо можливих змін у роботі громадського транспорту під час повітряної тривоги, пише КМДА.

Чому не прийняли документ

Зазначають, що безпекова ситуація в Києві не змінилася з 2022 року. Крім того, у документі передбачали, що ухвалювати рішення зупиняти транспорт чи продовжувати рух буде водій. Цю пропозицію не підтримали.

«Тобто водій, зважаючи на свій емоційний стан, ментальню стійкість чи, просто кажучи, хоробрість, має ухвалювати рішення, їхати чи не їхати, наражати на небезпеку пасажирів чи ні», – каже перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

У проєкті рішення йшлося лише про наземний громадських транспорт і «жодного слова про роботу столичного метрополітену». Також кажуть, що в документі не прописаний алгоритм руху електротранспорту у випадку, якщо один водій (що позаду) хоче продовжити рух, а інший (що попереду) – ні.

Відповідні зауваження мають опрацювати до наступного засідання Ради оборони Києва.

Що кажуть містяни

Над алгоритмом роботи громадського транспорту під час тривоги працюють громадські організації, КМВА, ДСНС і поліція.

Команда мера Києва Віталія Кличка саботувала скасування заборони руху громадського транспорту, посидаючись на рекомендації ДСНС, які не містять чітких вимог до руху громадського транспорту, кажуть у спільноті «Пасажири Києва», посилаючись на розповіді людей, які були присутні на засіданні.

У спільноті додають: «Єдині, хто не шукає рішення, а саботує роботу й займається демагогією, – Поворозник, Кандибор й інші підлеглі Кличка».

   

Рішення про зупинку громадського транспорту під час повітряних тривог Ради оборони ухвалила у 2022 році. Проте це рішення більше не працює, вважає начальник КМВА Тимур Ткаченко. У лютому повідомляли, що водії громадського транспорту зможуть вирішувати, чи продовжувати рух під час повітряної тривоги.

У березні КМВА напрацювала нові алгоритми руху громадського транспорту в Києві під час повітряної тривоги. У разі оголошення повітряної тривоги водій наземного громадського транспорту повинен доїхати до найближчої зупинки. Після того він має повідомити пасажирам, що необхідно скористатися укриттям.

Ми пояснювали, чому не потрібно зупиняти транспорт. Також говорили про це з першим заступником голови КМДА Миколою Поворозником і розповідали про приховані доходи маршруток, які їздять під час повітряної тривоги.

Обкладинка: КМДА