У 2025 році планують продовжити будівництво лівобережних підходів до Подільського моста, ідеться в матеріалі Віледжа «Подільський міст звернув не туди. Чи можна його врятувати»

У КП «Дирекція будівництва шляхо-транспортних споруд» у відповідь на запит Віледжа пишуть, що передбачено «будівництво прямого ходу зі шляхопроводами через залізницю з метою забезпечення транспортного зв’язку з вулицею Алішера Навої без перетину озера Радунка». Також планують продовжити роботи на зʼїзді в напрямку вулиці Оноре де Бальзака й проспекту Романа Шухевича на Троєщині.

У 2025 році, за даними дирекції, планують відкрити рух усією шириною Подільського моста, тобто верховою й низовою стороною (зараз використовують лише верхову частину). Там додадуть по третій смузі руху в кожному напрямку, яка буде призначена для велосипедистів. 

   

Подільський мостовий перехід – це комплекс мостів, доріг і розвʼязок довжиною понад 10 кілометрів, який має зʼєднати Поділ із житловим масивом Воскресенка. Його задумали ще в радянські часи, проєкт розробили й почали підготовчі роботи – у 1990-х роках. Безпосередньо будівництво стартувало лише у 2003 році, але просувалося повільно й згодом зупинилося. 

У 2023 році на Подільському мосту відкрили рух для єдиного автобусного маршруту, а в грудні 2024 року – для приватних автомобілів. Будівництво мосту досі триває, ще не готові всі підходи на лівому й правому берегах. Один із варіантів проєкту передбачав будівництво аркового моста через озеро Радунка на Воскресенці. 

Згідно з проєктом, по мосту має пройти нова лінія метрополітену, яка зʼєднає Поділ із Троєщиною. У конструкції моста вже побудовані три станції: «Суднобудівна» (на Рибальському півострові), «Труханів острів» і «Затока Десенка».

Фото й обкладинка: Сергій Мирошніченко для Віледжа