На засіданні «Київської майстерні міста» представники замовника будівництва Подільському мосту презентували оновлену тимчасову схему руху на мосту і підходах до нього, повідомили у спільноті «Пасажири Києва».

Подільсько-Воскресенський міст у Києві

Яким буде автомобільний рух

Рух автомобілів планують пустити через трамвайну частину тунелю під залізницею. Також хочуть розширити проїзну частину вздовж трамвайних колій до двох смуг у кожному напрямку. Однак активісти пропонують повернути фізичне відокремлення трамвайних колій від проїзної частини.

Тунель під залізницею, яким можна дістатися до Подільського мосту від Троєщини

Що із велоінфраструктурою
  • На розворотному колі вулиці Вершигори облаштують велосмуги, які продовжаться двосторонньою велодоріжкою за рахунок тротуару вздовж трамвайної лінії
  • У тунелі й до в’їзду на міст передбачили велосмуги в обох напрямках
  • На самому мосту буде дві смуги для авто і велосмуги. Однак громадськість запропонувала встановити фізичний розділювач між велосмугами й автомобільним рухом (наприклад, водоналивні блоки)
  • Додатково ще опрацьовують заїзди й з’їзди з правого берега

Нова дорога від моста до вулиці Вершигори

Остаточне рішення щодо організації руху ухвалять на наступних засіданнях робочої групи.

   

Раніше спільнота «Пасажири Києва» закликала не використовувати трамвайну частину тунелю для автомобілів, а продовжити Лівобережну лінію швидкісного трамвая через Подільський міст. На їхню думку, це дозволило б перевозити у п'ять разів більше людей, ніж автомобільний рух.

Подільсько-Воскресенський міст 1 грудня 2024 року  відкрили для приватних автомобілів і заїхати на нього можна з боку Троєщини через новий тунель під залізницею. Для вантажівок і пішоходів міст ще закритий. Але деякі автобусні маршрути вже відновили. Ми проїхалися мостом і пояснювали, куди виходять зʼїзди.

Обкладинка й фото: Сергій Мирошніченко для Віледжа