Рішення щодо зупинки громадського транспорту під час повітряних тривог у Києві переглянуть, повідомив начальник КМВА Тимур Ткаченко.

Рішення Ради оборони, яке ухвалили у 2022 році, більше не працює, каже Ткаченко. Комунальний транспорт зупиняється, пасажири виходять і залишаються на зупинках, тимчасом як приватні перевізники продовжують рух. Це створює нерівні умови: ті, хто не може скористатися таксі чи маршруткою, змушені чекати закінчення тривоги.

Нині зібрали рекомендації від усіх профільних служб, зокрема від військових і ДСНС, і готові напрацювати «більш справедливий» алгоритм, зазначив начальник КМВА. Це зроблять на найближчій Раді оборони Києва. 

   

Що робити із транспортом у Києві під час тривоги, представники міської влади й громадськості обговорили на круглому столі в Києві. ГО «Пасажири Києва» пропонували впровадити два рівні небезпеки замість повної зупинки транспорту: жовтий і червоний. Також пропонували обладнати кабіни водіїв захистом від уламків, обмежити кількість пасажирів сидячими місцями й збільшити кількість транспорту.

Ми пояснювали, чому не потрібно зупиняти транспорт. Також говорили про це з першим заступником голови КМДА Миколою Поворозником і розповідали про приховані доходи маршруток, які їздять під час повітряної тривоги. 

Обкладинка: Віледж