Маршрутки випереджають комунальний транспорт завдяки даним із «Києва Цифрового». Це спричиняє збитки
У Києві водії маршруток використовують дані з «Києва Цифрового», щоб приїжджати на зупинку на одну чи дві хвилини раніше за комунальний транспорт, розповіли в ГО «Пасажири Києва».

Водій однієї з приватних маршруток використовує дані з «Києва Цифрового», щоб випереджати комунальний транспорт. ГО «Пасажири Києва»
Через це пасажири сідають у маршрутку й платять 15 гривень замість того, щоб скористатися автобусом чи тролейбусом за 8 або 6,50 гривень. Водночас у комунальному транспорті залишаються переважно пільговики, що призводить до фінансових збитків «Київпастрансу», кажуть в організації.
Також на одному з маршрутів (537) зафіксували значну кількість готівки, яка не проходить офіційний облік. Нею приватні перевізники можуть сплачувати неофіційні внески чиновникам, щоб безперешкодно працювати, зазначили в ГО.
Ситуація могла б змінитися, якби всі маршрутки зобов’язалися передавати GPS-дані й не дублювали комунальні маршрути, вважають «Пасажири Києва». Також одним із можливих рішень є запровадження обов’язкової безготівкової оплати в маршрутках. Петицію щодо цього можна підписати за посиланням.
Уже рік, як у Львові працює «ЛеоКарт» – система електронної оплати за проїзд у міському транспорті. Львів вирішив охопити системою й автобуси приватних перевізників. У Києві ж, де електронний квиток на громадський транспорт працює вже шість років, досі не можуть підключити до нього маршрутки.
Обкладинка й фото: КМДА, ГО «Пасажири Києва»