КП «Київавтошляхміст» оголосило тендери на розроблення проєктної документації для ремонту двох шляхопроводів і надземного пішохідного переходу.

Шляхопровід на перетині проспекту Леоніда Каденюка й вулиці Кіото з проспектом Броварським

Його жодного разу капітально не ремонтували відколи збудували в 1985 році. Стан шляхопроводу оціюються як «обмежено працездатний», за підсумками обстеження 2024 року. Через пошкодження мостового полотна волога проникає до прогонових будов й опор. Це спричиняє корозію арматури, тріщини й відшарування бетону.

У межах капремонту планують провести протиаварійні заходи: відновити прогонові будови, опори, відремонтувати конструкції мостового полотна та інше.

Шляхопровід на перетині проспекту Науки й вулиці Саперно-Слобідської

Цей шляхопровід у Голосіївському районі звели в 1991 році. Під час обстежень виявили виявили корозію арматури, тріщини й відшарування бетону. Під час ремонту планують відновити працездатність конструкцій опор і прогонових будов споруди.

Надземний пішохідний перехід на вулиці Олени Теліги

Перехід ввели в експлуатацію у 2006 році й з того часу також капітально не ремонтували. У 2018 році його стан оцінили як обмежено справний, проте конструкції переходу продовжують руйнуватися.

У межах робіт хочуть замінити покриття пішохідної частини й перильного огородження. Також мають відремонтувати прогонові будови, опори, сходи й ліфтові шахти.

Київавтошляхміст зазначає, що орієнтовний термін розроблення проєктної документації для кожного об’єкта становить пʼять-шість місяців. Пропозиції приймають з 14 до 22 лютого.

   

У 2025 році планують відремонтувати десять шляхопроводів у Києві. Київським шляхопроводам понад 40 років, і це будуть перші ремонти з моменту їх спорудження.

Разом із транспортними експертами «Пасажири Києва», «Про мобільність» і Bike City Consulting розповідали, які є альтернативи «розв’язкам-конюшинам», і розбиралися, чи потрібні взагалі шляхопроводи там, де їх будують.