Керівника компанії, яка займається будівництвом Подільського мосту в Києві, звинувачують у завищенні витрат на оренду техніки на понад 24 мільйони гривень, повідомили в Київській прокуратурі.

За даними слідства, у червні 2023 року підписали акти приймання робіт, які містили витрати на оренду спецтехніки: кранів, насосів, бурових установок. Під час експертизи виявили, що зазначені суми значно перевищують реальну вартість послуг.

Прокуратура направила справу до суду й подала позов про відшкодування завданих збитків. Досудове розслідування проводили слідчі Подільського управління поліції Києва за підтримки департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України.

   

Подільсько-Воскресенський міст будують уже понад тридцять років. У лютому 2023 року прокуратура з’ясувала, що на будівництві мосту розікрали 36 мільйонів гривень, а в червні стало відомо, що під час будівництва могли розікрасти ще 104 мільйони гривень.

У серпні 2024 року субпідрядник будівництва отримав підозру про привласнення шести мільйонів гривень. А в листопаді заступнику директора оголосили підозру за службову недбалість, унаслідок цього розмір збитків під час будівництва оцінили в понад 3,5 мільйона гривень.

У грудні прокуратура Києва вимагала через суд скасувати договір на будівництво Подільського мосту, адже його вартість за 6 років зросла вдвічі – до 8,7 мільярда гривень, і продовжує збільшуватися.

1 грудня Подільсько-Воскресенський міст відкрили для приватних автомобілів. Тепер заїхати на нього можна буде з боку Троєщини, через новий тунель під залізницею. Ми проїхалися мостом, показуємо фото й пояснюємо, куди виходять зʼїзди. 

Ми також вирішили розібратися, що не так з іншими автомобільними переправами через Дніпро в Києві. Редакція оголосила «Тиждень мостів» і випустила поспіль пʼять текстів про київські мости.

Обкладинка й фото: Сергій Мирошніченко для Віледжа