Місцеву владу знову просять дозволити рух громадського транспорту під час повітряних тривог у Києві.

У людей немає змоги нормально добиратися на роботу або додому, особливо ввечері й вночі, зазначає автор петиції Владислав Синільніченко. Він додав, що стояти на зупинках під час тривог теж небезпечно.

Що каже Кличко

Міський голова Віталій Кличко підкреслив, що міська влада керується рекомендаціями військових і рішення щодо безпеки ухвалює Рада оборони міста. Також він вважає «популістичним» рішення, яке дозволило б транспорту рухатися під час повітряної тривоги.

Крім того, він додав, що від початку повномасштабного вторгнення уламки ракет виявляли на наземних ділянках метро чотири рази, а також виявили частину ракети біля опори мосту «Метро», яка не здетонувала.

До того ж зауважив, що в Миколаєві, Херсоні й Запоріжжі були трагічні випадки через влучання в громадський транспорт, а в Києві через обстріли пошкодилися 22 одиниці транспорту КП «Київпастранс».

Що каже Ткаченко

Начальник КМВА Тимур Ткаченко на прохання відновити рух транспорту під час тривог відповів, що це питання розглянуть на найближчому засіданні Ради оборони. Також він сказав, що транспорт можуть зупиняти лише в окремих районах і якщо є загроза удару конкретних видів зброї.

   

  • Рішення про зупинку наземного громадського транспорту в Києві під час повітряної тривоги ухвалили в серпні 2022 року. Після цього вже вісім петицій про скасування зупинки транспорту під час тривог у Києві набрали необхідні для розгляду голоси, утім місто їх не підтримало. Усіх їх відхиляють через «безпекову ситуацію». 
  • Київ залишається єдиним містом в Україні, де громадський транспорт зупиняється під час тривог. Раніше транспорт зупиняли ще в Хмельницькому й Івано-Франківську, але це рішення все ж скасували, кажуть активісти. 
  • Ми пояснювали, чому не потрібно зупиняти транспорт. Також говорили про це з першим заступником голови КМДА Миколою Поворозником і розповідали про приховані доходи маршруток, які їздять під час повітряної тривоги.

Обкладинка: Віледж