Повідомити про зачинене укриття можна в чат-боті від КМВА, повідомив її голова Тимур Ткаченко.

Чатбот @KyivShelterBot вирішили створили після тестування сервісу в застосунку «Київ Цифровий». Коли там намагалися подати скаргу про зачинене укриття, оперативної реакції не отримали. «Зворотний звʼязок я вже очікую цілу добу», – писав Ткаченко. 

За його словами, чат-бот – це тимчасове рішення, доки налагоджують роботу сервісу. До чат-боту підключені всі голови РДА, а голова КМВА особисто відстежує кожен запит, як він сам зазначає.

Крім того, після цього випадку мають перевірити доступність усіх міських укриттів, створити алгоритм дій, якщо до нього неможливо потрапити, і «негайно інформувати» містян, які подають скарги.

  

  • З лютого 2024-го в «Дії» також є мапа укриттів і можливість повідомити, якщо воно зачинене. Там можна прокласти маршрут до укриття й поділитися ним із близькими.