Київ не виділятиме кошти на будівництво підʼїзної дороги повз аеропорт «Жуляни» у 2025 році. 

У бюджеті міста не закладали кошти на це будівництво, пише КМДА. А замовник робіт, «Дирекція шляхово-транспортних споруд у Києві», зараз провів лише процедуру закупівлі на виконання робіт. Самі ж роботи проводитимуть у наступні роки, якщо буде фінансування. 

Будівництво цієї дороги – це частина проєкту південно-західного малого напівкільця. Воно має з’єднати правий і лівий береги від проспекту Академіка Палладіна до Столичного шосе. Це має перерозподілити транспортні потоки й зменшити навантаження на Севастопольську площу й вулиці поруч, пояснює КМДА.

Чому про це говорять зараз?

У листопаді «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд міста Києва» КМДА оголосила тендер на проєктування й будівництво дороги від проспекту Лобановського до тимчасово закритого аеропорту «Жуляни» («Київ»).

А 10 грудня вони вже замовили компанії «Мостадор Груп» будівництво першої черги дороги за 1,47 мільярда гривень, повідомили «Наші гроші». Причому пропозиція «Мостадор Груп» була на 114 мільйонів дорожчою, ніж в іншої компанії.

Перша черга – це 2,8 кілометра дороги з двома смугами, смуга безпеки, велосипедна смуга, місцеві проїзди, тротуари, очисні споруди, наземний пішохідний перехід, світлофор, підпірні стінки. Згідно з тендером, ці робити мали виконати до липня 2026 року.

   

  • У 2024-му планували виділити 205 мільйонів гривень на реконструкцію власне аеропорту «Київ»: на оновлення парку спецавтотранспорту – 10 мільйонів гривень, на забезпечення функціонального стану летовища – 13,5 мільйона гривень. У 2025-му на відновлення планування планують виділити ще 100 мільйонів гривень.

Обкладинка: Arne Müseler