У «Київському метрополітені» показали, як діагностують і замінюють рейки, повідомили в КМДА.

Між станціями метро «Майдан Незалежності» і «Площа Українських Героїв» замінили частину зношеної рейки. Також показали роботу дефектоскопа – обладнання, яке використовують для діагностики рейок.

Роботи проводять лише вночі, коли рух поїздів зупиняють і знімають напругу з контактної рейки. Протягом нічної зміни одна бригада проводить діагностику близько трьох кілометрів колій, кажуть у «Київському метрополітені». На кожній лінії працює кілька бригад і всього 400 працівників.

   

  • Компанія Autostrada показала, як нині відбувається будівництво метро на Виноградар. 
  • Колишнього керівника КП «Київський метрополітен» підозрюють у службовій недбалості, яка призвела до підтоплення тунелю між станціями «Либідська» й «Деміївська». Він не призначав комісію для проведення обстежень і спостережень за дефектними, ослабленими конструкціями й спорудами станцій «синьої гілки» метрополітену. Це призвело до підтоплення й розгерметизації тунелю між станціями метро «Деміївська» й «Либідська».

Обкладинка й фото: КМДА