У Києві планують у 2025 році провести капітальні ремонти вулиць, які цього не потребують, пише спільнота «Пасажири Києва». 

Активісти порівняли акти обстеження технічного стану вулиць Києва за 2024 рік з планом капітальних ремонтів на наступні роки. На деяких вулицях можна обмежитися середнім ремонтом, який має менший обсяг робіт і вартість, кажуть активісти.

Акти обстеження технічного стану вулиць Києва за 2024 рік; Спільнота «Пасажири Києва»

На проспекті Свободи капремонт коштуватиме 328 мільйонів гривень. Натомість середній ремонт потрібної ділянки коштував би 900 тисяч гривень, що в 360 разів менше. На вулиці Богатирській капремонт планується за 1,4 мільярда гривень, тимчасом як середній ремонт покриття обійшовся б у рази дешевше.

Серед усіх вулиць у 2025 році капремонтів потребують лише Харківське шосе в Дніпровському районі й вулиця Зрошувальна в Дарницькому районі. Проспект Лобановського й вулиця Милославська потребують середнього ремонту для 20% покриття, вважають у спільноті «Пасажири Києва».

«Водночас трамвайні колії, 65% яких перебувають в аварійному стані, залишаються без належної уваги, тимчасом як мільярди спрямовуються на ремонти, які можна відкласти або здешевити», – наголошують активісти.

   

  • У квітні на вулиці Богатирській в Оболонському районі планували провести капітальний ремонт. Хотіли облаштувати понижені бордюри й тактильну плитку для пішоходів, а також смугу безпеки й розділову смугу, примикання й місцеві проїзди, тротуари, велодоріжки, рукави дощової каналізації.
  • У червні петиція проти капітального ремонту цієї вулиці набрала необхідні підписи. Сума проведення робіт у межах капітального ремонту передбачає 1 мільярд 367 мільйонів гривень. У петиції зазначають, що цієї суми вистачить, щоб поремонтувати всі тротуари, понизити бордюри в одному з районів Києва, побудувати платформи на всіх трамвайних зупинках або продублювати підземні переходи міста наземними. У Київраді її відхилили.
  • Також активісти вказували на неякісне виконання ремонтних робіт двох кварталів вулиці Сковороди на Подолі вартістю 14,9 мільйона гривень, які проводили восени 2023 року. Зазначали, що непродумані ухили дороги перетворюють на штучні ставки пішохідні переходи й паркувальні кишені. А пластикова розмітка, яку нанесли наприкінці листопада, швидко вимивається.

Обкладинка й фото: «Пасажири Києва»