Головний сервісний центр «перезавантажать» після журналістського розслідування Bihus.info, повідомляють у пресслужбі МВС.

Головний сервісний центр у Києві «отримає нову команду управлінців». Уже почали позапланові перевірки діяльності підрозділу. Для цього створили робочу групу, яка має «усунути недосконалості» в роботі електронної черги на отримання послуг у сервісних центрах.

Відповідні моніторинги мають провести в усіх відокремлених структурних підрозділах Головного сервісного центру.

Що сталося

4 грудня розслідувачі Bihus.Info дослідили роботу найбільшого сервісного центру країни – київського ТСЦ №8041. З’ясували, що працівники не можуть ефективно обслуговувати громадян: люди вимушені ночувати під центром, щоб отримати талон на практичний іспит, а електронна система працює некоректно, через що за талонами доводиться «полювати». 

«Талони важко взяти лише в Києві через те, що є дуже багато охочих складати іспит, а інспекторів мало. Співробітники центру не причетні до дефіциту талонів чи проблем із роботою е-системи», – розказав очільник київського сервісного центру Олександр Бойко в коментарі для Bihus.Info. Водночас співробітники цього центру їздять на роботу на незадекларованих авто. 

Люди змушені ночувати під сервісним центром, щоб отримати талон на практичний іспит. Bihus.Info; грудень, 2024

   

  • У травні 2023-го змінили умови проходження іспитів на отримання водійських прав. Зокрема для проходження теоретичних іспитів у класах збільшили кількість камер спостереження, а записатися на практичний іспит можна ще й онлайн. З 2024-го зросла вартість отримання посвідчення водія, практичного й теоретичного іспиту
  • Ми розбиралися, як отримати водійське посвідчення без хабаря, вивчити теорію, обрати інструктора й скласти всі іспити.

Обкладинка й фото: Bihus.Info