На Подільському мосту заборонили рух пішоходів і не передбачили умов для руху велосипедистів, повідомляють в організації U-Cycle. 

Як організують рух мостом із 1 грудня

 Пішоходи

Рух для пішоходів на мосту заборонять, кажуть в організації. 

У жовтні 2024-го активісти «Пасажирів Києва» вказували, що пішохідна частина мосту має ширину два метри. Однак «майже по пів метра з обох її боків займають відбійник і шумозахисний екран. Для пішоходів лишається трохи більше одного метра».

 Велосипеди

Заборони для проїзду велосипедистів мостом немає. Хоч, відповідно до затвердженої Київрадою велоконцепції, Подільський міст є частиною веломаршруту першої (найвищої) категорії, про облаштування велосипедних доріжок не йдеться, кажуть в U-Cycle. 

Велодоріжки можна було облаштувати на ділянці дороги вздовж трамвайних колій, однак там обладнали «технічний тротуар з поганим покриттям та стовпами».

 Легкові авто й громадський транспорт

МОСТОМ ДОЗВОЛЯТЬ РУХ ДЛЯ ЛЕГКОВИХ АВТО Й ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ.

На самому мості облаштують по дві смуги в кожному напрямку без окремих смуг для громадського транспорту. 

Проїзд дозволять новозбудованим тунелем, що сполучає з’їзд на вулицю Петра Вершигори в напрямку проспекту Романа Шухевича й Троєщини.

Між коліями швидкісного трамвая, уздовж яких іде нова дорога, встановили делінеатори, щоб унеможливити розворот авто через колії. Водночас в межах будівництва порушили ДБН й проїзну частину облаштували в один рівень з коліями швидкісного трамвая без фізичного відокремлення, додають у спільноті.

На мосту запустять два нові автобусні маршрути - з Троєщини й Воскресенки. Зупинки автобуса на проїзді перед вулицею Центральна Садова будуть у «кишенях». Там облаштують зупинкові павільйони галерейного типу, а не скляні, бо міст досі вважається зоною будівельних робіт.

 Вантажівки

Проїзд великогабаритного транспорту й вантажівок не дозволять, допоки повністю не закінчать роботи на мосту.

   

  • Подільсько-Воскресенський міст будують уже понад тридцять років. У лютому 2023 року прокуратура з’ясувала, що на будівництві мосту розікрали 36 мільйонів гривень, а в червні Київська прокуратура повідомила, що під час будівництва могли розікрасти ще 104 мільйони гривень. 
  • У серпні 2024 року субпідрядник будівництва Подільсько-Воскресенського мосту в Києві отримав підозру про привласнення шести мільйонів гривень. А в листопаді заступнику директора оголосили підозру за службову недбалість, унаслідок того розмір збитків під час будівництва оцінили в понад 3,5 мільйона гривень.
  • На початку листопада повідомляли, що рух Подільсько-Воскресенським мостом для авто планують відкрити «за кілька тижнів». 
  • Ми також вирішили розібратися, що не так з іншими автомобільними переправами через Дніпро в Києві. Редакція оголосила «Тиждень мостів» і випустила поспіль шість текстів про київські мости.

Обкладинка й фото: Влад Панченко / U-Cycle