Скільки наземних переходів має бути в Києві. Ось карта, де пропонують облаштувати додаткові переходи
Громадські організації U-Cycle, «Доступно.UA», «Рада з урбаністики Києва» та Urban Crew та «Пасажири Києва» сформували перелік наземних пішохідних переходів, які потрібно облаштувати в місті, та нанесли їх на карту.
На початку 2022 року узгодили перелік із 49 локацій, де треба першочергово облаштувати наземні переходи, які дублюватимуть підземні та надземні. Перелік узгодили Urban Crew, Департамент транспортної інфраструктури КМДА, КП «Центр організації дорожнього руху», КК «Київавтодор» та патрульна поліція. Всього тоді дослідили понад 100 локацій.
Наразі з цього переліку реалізували шість переходів. Також ще два мають зробити до кінця 2024 року та від чотирьох переходів у 2025 році. Водночас виникають нові локації, де теж варто облаштувати переходи. Наприклад, між проспектом Лобановського та вулиці Головка або біля станції метро «Іподром», кажуть в U-Cycle.
Тому організації напрацювали перелік з 95 додаткових переходів, щоб доповнити наказ. А також, щоб «не вступати в дискусію щодо кожного нового переходу, коли розглядають проєкт капремонту певної вулиці», кажуть ініціатори проєкту.
Перелік переходів можна переглянути на карті. Низку з них можна створити в межах поточних ремонтів світлофорних об'єктів, додають «Пасажири Києва».
На карту також додали переходи, які реалізували у 2024, 2023 та 2022 роках і раніше. Крім того, можна переглянути обʼєкти, які наразі облаштовують та ті, які не погоджує поліція.
«Кількість людей з інвалідністю зростає, тому облаштування наземних переходів стає все більш нагальним і потребує збільшення обсягів фінансування для проведення робіт з їх облаштування», – кажуть «Пасажири Києва».
- П’ять наземних переходів, які обіцяли облаштувати у 2023 році, облаштовують у Києві у 2024-му. Упродовж 2023-го мали облаштувати девʼять наземних переходів, однак продублювати змогли лише два наземні – перехід між вулицями Довженка й Молдовською та на перехресті вулиць Хмельницького й Чикаленка.
- На перетині проспекту Валерія Лобановського й вулиці Володимира Брожка регульований безбар’єрний наземний пішохідний перехід облаштували наприкінці липня 2024-го.
- Редакція Віледжа зібрала п’ять поширених хибних тез із дискусій про наземні переходи, які можна зустріти в мережі, і разом із транспортними експертами й фахівцями з інклюзивності пояснює, що не так із цими твердженнями.
Обкладинка: КМДА