Автотунель Подільсько-Воскресенського моста вже можна пройти наскрізь – фото
Автомобільно-трамвайний тунель Подільсько-Воскресенського моста вже можна пройти наскрізь, пише інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин.
У тунелі вже прибрали опалубки (тимчасові конструкції для зведення бетонних стін – ред.). Утім, поки що пройти там можуть лише будівельники, бо цю можливість тестують. Крім того, ще треба трохи пригнутися, пояснює Авдокушин.
За його словами, на підʼїзді до трамвайного кільця-естакади вже нанесли дорожню розмітку, встановили знаки й змонтували світлофор на перехресті з вулицею Вершигори. А з боку Русанівських садів у половині тунелю продовжують готувати «подушку» під дорогу, систему водовідведення й освітлення, бетонують підпірні стіни на виїзді.
«Усе виглядає так, що рух новим шляхом можуть відкрити раніше настання нового року. Але не будемо загадувати наперед, бо в будь-якій справі можливі форсмажори», – пише Авдокушин.
- Поки кияни чекають на відкриття Подільсько-Воскресенського мосту, Віледж вирішив розібратися, що не так з іншими автомобільними переправами через Дніпро в Києві. Редакція оголосила «Тиждень мостів» – випустила поспіль пʼять текстів про київські мости: міст Патона, міст Метро, Північний і Південний мости, Дарницький міст.
- Ми також пояснили, звідки ж стільки проблем із мостами в Києві й чому жарт про те, що лівий берег – це не Київ, може перестати бути жартом.
- Подільсько-Воскресенський міст будують уже більше тридцяти років. Першою частиною переходу був Гаванський «горбатий» міст, відкритий у 2007 році. Утім, там потрібно добудувати естакади-з’їзди на Троєщину й Воскресенку, а на правому березі зробити сполучення з Набережно-Луговою й двокілометровий тунель з виходом на вулицю Чорновола. Також планують побудувати метро на Троєщину, яке поєднає її з Подолом, залізничним вокзалом й аеропортом «Жуляни».
- У лютому 2023 року прокуратура з’ясувала, що на будівництві мосту розікрали 36 мільйонів гривень, а в червні Київська прокуратура повідомила, що під час будівництва могли розікрасти ще 104 мільйони гривень. У серпні 2024 року субпідрядник будівництва Подільсько-Воскресенського мосту в Києві отримав підозру про привласнення шести мільйонів гривень.
- Разом із дирекцією з будівництва шляхо-транспортних споруд Києва, транспортним експертом й інженером, який проєктував альтернативні проєкту з’їзди, редакція Віледжа з’ясовувала, де починається й закінчується Подільсько-Воскресенський міст і як він вплине на інфраструктуру.
Обкладинка й фото: Павло Авдокушин