Інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин показав, як зараз будують метро на Виноградар. 

На початку листопада компанія «Автострада» повідомила, що починає добудовувати метро на Виноградар. Вони будують дві станції: «Мостицьку» й «Проспект Правди». Також проводять підготовчі роботи на інших ділянках.

На фото Авдокушин показав шахтний стовбур й тунель до майбутньої станції «Мостицької». Крім того, каже, що працівники «Автостради» вже почали будівельні роботи на кількох ділянках, що близько трьох років до цього стояли без змін. 

   

  • «Метро на Виноградар» – умовна назва проєкту будівництва нових станцій київського метро по зеленій гілці від «Сирця» до житлового масиву Виноградар, яке почалось у березні 2019 року. На першому етапі до 26 листопада 2021 року мали побудувати дві станції: «Мостицька» й «Проспект Правди». 
  • На будівництві метрополітену на Виноградар «відмили» понад 139 мільйонів гривень. Підрядник поклав бюджетні кошти на депозитний рахунок у банк. Упродовж 2019 року комерційна установа отримала близько 139 мільйонів – відсотки від депозиту на суму 1,5 мільярда гривень. Лише у квітні 2024 року кошти постановили повернути місту.
  • Договір на відновлення будівництва метро на Виноградар уклали 15 серпня 2024 року. Вартість робіт складає приблизно 14 мільярдів. Загалом на їх виконання виділяють 30 місяців. Віледж зібрав думки, чи треба саме зараз витрачати 14 мільярдів гривень на метро на Виноградар.

Обкладинка й фото: Павло Авдокушин