Міський голова Віталій Кличко показав, як встановлюють підтримувальні конструкції під мостом Метро.

За словами міського голови, почали віброзанурення паль у руслі Дніпра для облаштування підпірок. Також роблять льодорізи для захисту від «крижаних заторів».

Підтримувальні конструкції встановлюють у межах протиаварійних робіт на мосту.  

Міський голова проінспектував ці роботи після того, як Віледж випустив текст про стан моста Метро. Це частина циклу матеріалів про київські мости.

Що зараз із мостом Метро

Міст Метро непрацездатний і потребує реставрації. У 2009–2010 роках планували його капітальний ремонт, робили обстеження, розробляли проєкт. Але ремонт так і не почали, бо не змогли отримати всіх погоджень, розповів Віледжу Андрій Лимонов, який брав участь у розробленні проєкту капремонту. 

Тепер міст Метро можна тільки реставрувати: він має статус памʼятки архітектури. Але проєкт реставрації місто досі не замовило. Щоб міст не зруйнувався, поки чекає на ці роботи, місто вирішило провести протиаварійні роботи, встановити підпірки під його прогонами. За даними департаменту транспортної інфраструктури, ці роботи почали ще в липні 2024 року. Ці протиаварійні роботи довірили компанії Onur, вони обійдуться місту у 2 мільярди гривень. Рух транспорту й метро для цього перекривати не планують.

За оцінками європейських фахівців, перебудувати міст Метро коштує щонайменше 500 мільйонів євро. Розроблення проєкту реставрації може зайняти до двох років.

Фото й обкладинка: Віталій Кличко