На незаконному нерегульованому переході на вулиці Січових Стрільців, 20, який облаштували в березні 2024-го, обладнали острівець безпеки, повідомляють «Пасажири Києва».

Тепер острівець безпеки й сам перехід відповідає державним будівельним нормам, додають активісти.

Ось такий вигляд тепер має наземний перехід навпроти ресторану, який обладнали острівцем безпеки в листопаді 2024-го. Фото: «Пасажири Києва»

Що не так із наземним переходом

Наземний перехід з’явився навпроти ресторану La Maison (раніше тут була «Аляска») за домовленістю представників закладу й патрульної поліції. Комунальники спеціально демонтували частину паркану, а підрядники ресторану нанесли відповідну розмітку на дорозі й встановили знаки.

Незаконний нерегульований наземний перехід на Січових Стрільців облаштували в березні 2024-го. Фото: «Пасажири Києва»

Однак відповідно до будівельних норм, нерегульований перехід через дві й більше смуг в одному напрямі можна облаштовувати лише з острівцем безпеки. 

До того ж міняти організацію дорожнього руху в місті патрульна поліція не може. Поліція лише погоджує відповідні рішення міської влади. Уже не перший рік поліція відмовляється погодити організацію наземного переходу біля станції метро «Університет», кажуть активісти.

За облаштування незаконно нерегульованого переходу на вулиці Січових Стрільців призначили службове розслідування.

   

  • П’ять наземних переходів, які обіцяли облаштувати у 2023 році, облаштують цьогоріч у Києві. Упродовж 2023-го мали облаштувати дев'ять наземних переходів, однак продублювати змогли лише два наземні – перехід між вулицями Довженка й Молдовською та на перехресті вулиць Хмельницького й Чикаленка.
  • На перетині проспекту Валерія Лобановського і вулиці Володимира Брожка регульований безбар’єрний наземний пішохідний перехід облаштували наприкінці липня 2024-го. Також пішохідний перехід облаштували на перехресті вулиць Старобориспільської та Миколи Хвильового біля парку Партизанської Слави, що на «Червоному хуторі».
  • Редакція Віледжа зібрала п’ять поширених хибних тез із дискусій про наземні переходи, які можна зустріти в мережі, і разом із транспортними експертами й фахівцями з інклюзивності пояснює, що не так із цими твердженнями.

Фото й обкладинка: «Пасажири Києва»