Місцеву владу просять місцеву владу не блокувати рух авто та громадського транспорту з лівого берега на правий під час повітряних тривог. 

Після відбою на нормалізацію руху в місті треба щонайменше дві години, пише автор петиції Владислав Борачук. Через це кияни не можуть вчасно доїхати на роботу, відвідати лікаря, сісти на потяг або дістатися до укриття, їдучи на авто, пояснює Борачук.

«Ситуація критична, оскільки небезпечніше бути заблокованим в автомобілі в «мертвому» заторі, коли летять ракети, аніж доїхати безпечно хоча б до найближчого укриття», – додає автор петиції. 

Тож містяни просять розблокувати Дарницький міст у сторону правого берега для автомобілів або принаймні пускати громадський транспорт і наземне метро. Також автор петиції «хотів би почути конструктивну відповідь», чому Дарницький міст не перекривають з правого на лівий берег. 

Це вже восьма петиція про скасування зупинки транспорту під час тривог із початку російсько-української війни. За три дні петицію підписали майже три тисячі киян із шести необхідних для розгляду документа Київрадою. Підписати її можна тут.  

   

  • У травні сьома петиція про скасування зупинки транспорту під час тривог у Києві набрала необхідні для розгляду 6 000 голосів. «З жодного питання в Києві не було такої кількості успішних петицій, але влада столиці це питання ігнорує, прикриваючись військовими й нібито турботою про безпеку людей», – коментували в «Пасажирах Києва».
  • Комісія Київради не підтримала петицію про скасування зупинки транспорту під час тривог. Директор дептрансу КМДА Руслан Кандибор зазначив про «потребу людей перебувати в укриттях і що він не може змусити їх працювати під час тривог».
  • Раніше така ж петиція зібрала необхідні підписи в травні 2023 року, утім, як і попередні, її також відхилили через безпекову ситуацію. Протягом весни 2022 року ще п’ять таких петицій зібрали 6 000 підписів – кількість, необхідну для того, щоби їх розглянула міська рада.
  • Рішення про зупинку наземного громадського транспорту в Києві під час повітряної тривоги ухвалили в серпні 2022 року. Ми пояснювали, чому це погана ідея, а також говорили про це з першим заступником голови КМДА Миколою Поворозником і розповідали про приховані доходи маршруток, які їздять під час повітряної тривоги.