Метро на Виноградар нарешті почали добудовувати. Це вже друга спроба міста
Метро на Виноградар почала добудовувати компанія Autostrada.
Вони будують дві станції: «Мостицьку» й «Проспект Правди». Роботи проводять за власні обігові кошти й без авансів.
Ділянку від станції «Сирець» до «Мостицької» прокладатимуть закритим способом – методом тунельної проходки. А від «Мостицької» до «Проспекту правди» – відкритим способом. Загальна протяжність будівництва цього будівництва – 3,78 кілометра.
Також між «Мостицькою» й «Проспектом Правди» зараз продовжують зводити двоярусний прямокутний монолітний тунель. Компанія каже, що він єдиний в Україні й така конструкція пов’язана з особливостями інфраструктури, а саме щільно забудованим районом.
Окрім того, зараз Autostrada розробляє котлован і монтує систему кріплень для будівництва тунелю. На забетонованих ділянках, які залишилися від попереднього підрядника, влаштовують гідроізоляційну систему з ПВХ-мембрани. Таку ж гідроізоляцію використовували під час будівництва ділянки тунелю між станціями «Либідська» й «Деміївська».
На інших будівельних майданчиках метро команда веде підготовчі роботи. Загалом – шість будівельних ділянок.
- «Метро на Виноградар» – умовна назва проєкту будівництва нових станцій київського метро по зеленій гілці від «Сирця» до житлового масиву Виноградар, яке почалось у березні 2019 року. На першому етапі мають побудувати дві станції: «Мостицька» й «Проспект Правди». За договором, будівництво першої черги метро на Виноградар мали завершити до 26 листопада 2021 року.
- На будівництві метрополітену на Виноградар «відмили» понад 139 мільйонів гривень. Підрядник поклав бюджетні кошти на депозитний рахунок у банк. Упродовж 2019 року комерційна установа отримала близько 139 мільйонів – відсотки від депозиту на суму 1,5 мільярда гривень. Лише у квітні 2024 року кошти постановили повернути місту.
- Договір на будівництво метро на Виноградар уклали 15 серпня 2024 року. Вартість робіт складає приблизно 14 мільярдів. Загалом на їх виконання виділяють 30 місяців. Наразі на «зеленій» гілці метро побудували правий перегінний тунель протяжністю майже 1250 метрів від станції «Мостицька» до «Сирця». Також завершили будівництво основних конструкцій перегінного вентиляційного вузла, частково облаштували огороджувальні конструкції методом «стіна в ґрунті».
- Віледж зібрав думки, чи треба саме зараз витрачати 14 мільярдів гривень на метро на Виноградар.
Обкладинка й фото: Autostrada