Мережа супермаркетів «Сільпо» й кіберспортивний клуб NaVi (Natus Vincere) відкрили дизайнерський магазин площею 1660 м2 у львівському ТРЦ «Вертикаль», повідомляє пресслужба «Сільпо».

Що по концепції й дизайну

«Концепція нового магазину занурює гостей в історію кіберкультури: від перших комп’ютерів до сучасного кіберкору», – розказують у команді.

Вивіску склали з клавіш комп’ютерної клавіатури, касові зони оформили у вигляді мікросхем, а в нумерації кас є «особлива» каса Error 404. 

На колонах магазину відобразили програмний код із сайту «Сільпо», а зону напоїв оформили як серверну. «Символічною деталлю стало стилізоване під Windows зображення Silpo 98 – рік, коли заснували мережу магазинів», – додають дизайнери. 

Чому саме у Львові

«Львів називають неофіційною столицею українського ІТ-ком’юніті. Тож, коли ми працювали над елементами кіберкультурного «Сільпо», у нас виникла мрія про співпрацю з NaVi», – розказує директорка з маркетингу мережі «Сільпо» Катерина Огуряєва. 

У магазині також є окрема зона, присвячена кіберспорту й клубу NaVi. Там на Led-екранах транслюють найкращі моменти перемог клубу.

Що ще є в магазині

Тут продаватимуть делікатеси з понад 80 країн світу й крафтові продукти від українських фермерів у «Лавці Традицій». Щодня в «Сільпо» пектимуть свіжу випічку, коптитимуть рибу й готуватимуть різні страви.

У разі відключень електроенергії «Сільпо» зможе працювати як «пункт незламності». Тут можна буде скористатися Wi-Fi або зарядити свої гаджети.

   

  • Три супермаркети «Сільпо» ввійшли до переліку найкращих магазинів Європи Europe’s Finest Store 2024. Це магазин у стилі неофолк, «Сільпо» в стилі «гоблінкор» і супермаркет, присвячений склодувам. Дивіться, який вони мають вигляд, тут.

Фото й обкладинка: «Сільпо»