«Сільпо» й NaVi відкрили у Львові дизайнерський магазин, присвячений кіберкультурі
Мережа супермаркетів «Сільпо» й кіберспортивний клуб NaVi (Natus Vincere) відкрили дизайнерський магазин площею 1660 м2 у львівському ТРЦ «Вертикаль», повідомляє пресслужба «Сільпо».
Що по концепції й дизайну
«Концепція нового магазину занурює гостей в історію кіберкультури: від перших комп’ютерів до сучасного кіберкору», – розказують у команді.
Вивіску склали з клавіш комп’ютерної клавіатури, касові зони оформили у вигляді мікросхем, а в нумерації кас є «особлива» каса Error 404.
На колонах магазину відобразили програмний код із сайту «Сільпо», а зону напоїв оформили як серверну. «Символічною деталлю стало стилізоване під Windows зображення Silpo 98 – рік, коли заснували мережу магазинів», – додають дизайнери.
Чому саме у Львові
«Львів називають неофіційною столицею українського ІТ-ком’юніті. Тож, коли ми працювали над елементами кіберкультурного «Сільпо», у нас виникла мрія про співпрацю з NaVi», – розказує директорка з маркетингу мережі «Сільпо» Катерина Огуряєва.
У магазині також є окрема зона, присвячена кіберспорту й клубу NaVi. Там на Led-екранах транслюють найкращі моменти перемог клубу.
Що ще є в магазині
Тут продаватимуть делікатеси з понад 80 країн світу й крафтові продукти від українських фермерів у «Лавці Традицій». Щодня в «Сільпо» пектимуть свіжу випічку, коптитимуть рибу й готуватимуть різні страви.
У разі відключень електроенергії «Сільпо» зможе працювати як «пункт незламності». Тут можна буде скористатися Wi-Fi або зарядити свої гаджети.
- Три супермаркети «Сільпо» ввійшли до переліку найкращих магазинів Європи Europe’s Finest Store 2024. Це магазин у стилі неофолк, «Сільпо» в стилі «гоблінкор» і супермаркет, присвячений склодувам. Дивіться, який вони мають вигляд, тут.
Фото й обкладинка: «Сільпо»