У межах будівництва Подільсько-Воскресенського моста зводять 90-метровий автотунель під залізницею, пише КМДА.

Зараз там облаштовують плити перекриття, зовнішнє освітлення й дощову каналізацію. Також встановлюють сходи й пандуси до обох платформ залізничної станції «Райдужний» (Троєщина-2).

Окрім того, уже завершили будівництво ділянки дороги від вулиці Петра Вершигори до розворотного кільця трамвая. Тепер там мають лише нанести розмітку, встановити дорожні знаки й світлофори.

   

  • Подільсько-Воскресенський міст будують уже більше тридцяти років. Першою частиною переходу був Гаванський «горбатий» міст, відкритий у 2007 році. Утім, там потрібно добудувати естакади-з’їзди на Троєщину і Воскресенку, а на правому березі зробити сполучення з Набережно-Луговою й двокілометровий тунель з виходом на вулицю Чорновола. Також планують побудувати метро на Троєщину, яке поєднає її з Подолом, залізничним вокзалом й аеропортом «Жуляни».
  • У лютому 2023 року прокуратура з’ясувала, що на будівництві мосту розікрали 36 мільйонів гривень, а у червні Київська прокуратура повідомила, що під час будівництва могли розікрасти ще 104 мільйони гривень. У серпні 2024 року субпідрядник будівництва Подільсько-Воскресенського мосту в Києві отримав підозру про привласнення шести мільйонів гривень.
  • Подільсько-Воскресенський міст можуть відкрити наприкінці жовтня або на початку листопаду, повідомляв міський голова Віталій Кличко. Зразу ж після відкриття мостом можна буде запустити весь транспорт, а у його «тілі» вже є три «фактично готові» станції лінії метро, яка вестиме на Троєщину.
  • Разом із дирекцією з будівництва шляхо-транспортних споруд Києва, транспортним експертом й інженером, який проєктував альтернативні проєкту з’їзди, редакція Віледжа з’ясовувала, де починається й закінчується Подільсько-Воскресенський міст і як він вплине на інфраструктуру.

Обкладинка й фото: КМДА