Кличко обіцяє відкрити Подільсько-Воскресенський міст у листопаді
Подільсько-Воскресенський міст можуть відкрити наприкінці жовтня або на початку листопада, розповів міський голова Віталій Кличко в ефірі телеканалу «Київ 24».
За словами Кличка, зразу ж після відкриття мостом можна буде запустити весь транспорт. Наразі добудували ділянку до дороги на вулиці Петра Вершигори і до розворотного кінця трамвая.
У «тілі» мосту уже є три «фактично готові» станції лінії метро, яка вестиме на Троєщину, додає міський голова Києва.
Із грудня 2023 року мостом можуть їздити спецтранспорт й автобуси. Повноцінний рух мали запустити після завершення будівництва доріг від Русанівських садів до вулиці Вершигори й проспекту Шухевича.
Раніше директор дептрансу КМДА Руслан Кандибор казав, що рух Подільсько-Воскресенським мостом відкриють наприкінці жовтня 2024 року. Натомість міський голова Віталій Кличко обіцяв, що автомобілі поїдуть мостом ще влітку. Це дозволило би почати ремонт мосту Метро.
- Подільсько-Воскресенський міст будують уже більше тридцяти років. Першою частиною переходу був Гаванський «горбатий» міст, відкритий у 2007 році. Утім, там потрібно добудувати естакади-з’їзди на Троєщину і Воскресенку, а на правому березі зробити сполучення з Набережно-Луговою й двокілометровий тунель з виходом на вулицю Чорновола. Також планують побудувати метро на Троєщину, яке поєднає її з Подолом, залізничним вокзалом й аеропортом «Жуляни».
- У лютому 2023 року прокуратура з’ясувала, що на будівництві мосту розікрали 36 мільйонів гривень, а у червні Київська прокуратура повідомила, що під час будівництва могли розікрасти ще 104 мільйони гривень. У серпні 2024 року субпідрядник будівництва Подільсько-Воскресенського мосту в Києві отримав підозру про привласнення шести мільйонів гривень.
- Разом із дирекцією з будівництва шляхо-транспортних споруд Києва, транспортним експертом й інженером, який проєктував альтернативні проєкту з’їзди, редакція Віледжа з’ясовувала, де починається й закінчується Подільсько-Воскресенський міст і як він вплине на інфраструктуру.