Ось як будують з’їзд Подільсько-Воскресенського моста, який вестиме на Троєщину
Як будують з’єднання між Подільсько-Воскресенським мостом і Троєщиною, показав інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин.
Цей з’їзд сполучатиме міст із новою дорогою під розворотним кільцем троєщинського швидкісного трамваю. На фото можна побачити підйом до трамвайних колій, площу під естакадою, а також майбутній тунель для метро на Троєщину.




Коли мостом зможуть їздити автівки
Зараз мостом можуть їздити лише спецтранспорт й автобуси. Повноцінний рух Подільським мостом мали запустити саме після завершення будівництва доріг від Русанівських садів до вулиці Вершигори й проспекту Шухевича.
Раніше директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор повідомляв, що повноцінний рух Подільсько-Воскресенським мостом відкриють наприкінці жовтня 2024 року. Натомість міський голова Віталій Кличко обіцяв, що рух автомобілів запустять ще влітку. Це дозволило би почати ремонт моста Метро.
- Подільсько-Воскресенський міст будують уже більше тридцяти років. Першою частиною мостового переходу був Гаванський «горбатий» міст, відкритий у 2007 році.
- У лютому 2023 року прокуратура з’ясувала, що на будівництві мосту розікрали 36 мільйонів гривень, а у червні Київська прокуратура повідомила, що під час будівництва могли розікрасти ще 104 мільйони гривень. У серпні 2024 року субпідрядник будівництва Подільсько-Воскресенського мосту в Києві отримав підозру про привласнення шести мільйонів гривень.
- Разом із дирекцією з будівництва шляхо-транспортних споруд Києва, транспортним експертом й інженером, який проєктував альтернативні проєкту з’їзди, редакція Віледжа з’ясовувала, де починається й закінчується Подільсько-Воскресенський міст і як він вплине на інфраструктуру.
Фото: Павло Авдокушин