Як будують з’єднання між Подільсько-Воскресенським мостом і Троєщиною, показав інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин.

Цей з’їзд сполучатиме міст із новою дорогою під розворотним кільцем троєщинського швидкісного трамваю. На фото можна побачити підйом до трамвайних колій, площу під естакадою, а також майбутній тунель для метро на Троєщину.

Коли мостом зможуть їздити автівки

Зараз мостом можуть їздити лише спецтранспорт й автобуси. Повноцінний рух Подільським мостом мали запустити саме після завершення будівництва доріг від Русанівських садів до вулиці Вершигори й проспекту Шухевича.

Раніше директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор повідомляв, що повноцінний рух Подільсько-Воскресенським мостом відкриють наприкінці жовтня 2024 року. Натомість міський голова Віталій Кличко обіцяв, що рух автомобілів запустять ще влітку. Це дозволило би почати ремонт моста Метро.       

   

  • Подільсько-Воскресенський міст будують уже більше тридцяти років. Першою частиною мостового переходу був Гаванський «горбатий» міст, відкритий у 2007 році. Там також потрібно добудувати естакади-з’їзди на вулицю Бальзака (Троєщина) і на проспект Навої (Воскресенка), а на правому березі –сполучення з Набережно-Луговою й двокілометровий тунель з виходом на вулицю Чорновола. Також планують побудувати метро на Троєщину, яке поєднає її з Подолом, залізничним вокзалом й аеропортом «Жуляни».
  • У лютому 2023 року прокуратура з’ясувала, що на будівництві мосту розікрали 36 мільйонів гривень, а у червні Київська прокуратура повідомила, що під час будівництва могли розікрасти ще 104 мільйони гривень. У серпні 2024 року субпідрядник будівництва Подільсько-Воскресенського мосту в Києві отримав підозру про привласнення шести мільйонів гривень.
  • Разом із дирекцією з будівництва шляхо-транспортних споруд Києва, транспортним експертом й інженером, який проєктував альтернативні проєкту з’їзди, редакція Віледжа з’ясовувала, де починається й закінчується Подільсько-Воскресенський міст і як він вплине на інфраструктуру.

Фото: Павло Авдокушин