Протягом 2024 року в Києві відремонтували 32 світлофори з дотриманням принципів безбар’єрності, повідомив директор комунального підприємства «Центр організації дорожнього руху» Олександр Міщенко. 

Під час будівництва й реконструкції на світлофорах понижують бордюри, облаштовують тактильну плитку і встановлюють пристрої звукового супроводу. У 2024-му такі пристрої встановили на 40 перехрестях і пішохідних переходах. Наразі в Києві звуковими пристроями вже обладнані 298 світлофорів.

Також для зручності маломобільних груп облаштовують дублювальні пішохідні переходи. Підземні й надземні переходи копіюють наземними, де це дозволяють державні стандарти й будівельні норми. Цьогоріч уже облаштували наземні переходи на перехрестях вулиці Старобориспільської з вулицею Миколи Хвильового й проспекті Валерія Лобановського з вулицею Володимира Брожка. Ще на двох місцях проводять підготовчі роботи.

Що зі смугами для громадського транспорту й велосипедистів

У місті облаштували 44 смуги для громадського транспорту, що пришвидшує рух і дозволяє уникати заторів. Ще 26 смуг продовжують облаштовувати.

Для велосипедистів обладнали 159 кілометрів велосмуг на проїжджих частинах дороги. Велосмуги впроваджують переважно під час ремонтів вулиць.

   

  • Напередодні в КП «Центр організації дорожнього руху» сказали, що вже 40% світлофорних об’єктів столиці мають резервне живлення. Де саме забезпечили їм безперебійну роботу, читайте тут.
  • Однак встановити сонячні панелі на світлофорах не можна. Кличко пояснює це щільною міською забудовою, залежністю кількості виробленої електроенергії від розміру панелей, а також географічним розташуванням міста.