КК «Київавтодор» оголосив тендер нв проведення капітального ремонту шляхопроводу через залізничну колію ділянки Київ-Петрівка-Київська ГЕС на вулиці Полярній, повідомляє КМДА.

Шляхопровід ввели в експлуатацію в 1983 році. З того часу він жодного разу капітально не ремонтувався. Рішення про необхідність ремонту прийняли за результатами обстеження у 2022 році.

У Київавтодорі кажуть, що роботи на шляхопроводі є нагальними, оскільки через пошкоджені конструкції мостового полотна волога проникає на прогонові будови та опори споруди. Внаслідок чого руйнуються залізобетонні конструкції: корозія арматури, тріщини та відшарування бетону.

Які роботи планують провести:

  • Облаштувати нові конструкцій шляхопроводу;
  • Встановити нове перильне та бар’єрне огородження та опори освітлення;
  • Відновити підземні та наземні комунікації;
  • Облаштувати нове дорожнє покриття;
  • Розмістити велосмуги і велодоріжки загальною протяжністю 1,3 кілометри на шляхопроводі та підходах до нього.

Також для людей з інвалідністю і маломобільних груп на підходах до пішохідних переходів понизять бортовий камінь та влаштують тактильну плитку. А також облаштують пандуси під час ремонту підземного пішохідного переходу на примиканні вулиці Полярної з вулицею Лебединською.

Вартість проведення капітального ремонту становить 375 190 907 мільйонів гривень. Роботи планують почати на початку листопада, а триватимуть вони – 14 місяців. На період робіт рух автотранспорту шляхопроводом здійснюватиметься за тимчасовою схемою організації дорожнього руху.

 

У серпні на новому шляхопроводі, що на перетині вулиць Полярної й Богатирської, запустили рух заїздами та зʼїздами. Проїзд самим шляхопроводом відкрили ще в травні, а з 30 серпня, авто й тролейбуси вже можуть рухатися повноцінною розв’язкою.

Будівництво дворівневої розвʼязки на перетині вулиць Богатирської й Полярної почали 2 червня 2023 року. «Київавтодор» оцінював роботи в 1,3 мільярда гривень, коли проводив тендер у травні 2023-го. На початку червня вартість будівництва дворівневої розвʼязки на Оболоні зросла до двох мільярдів, підрахували в спільноті «Пасажири Києва».

   

Редакція The Village Україна разом із транспортними експертами «Пасажири Києва», «Про мобільність» і Bike City Consulting розповідала, які є альтернативи «розв’язкам-конюшинам» і чи потрібні взагалі шляхопроводи там, де їх наразі будують.

Фото: КМДА