Розв'язка на Оболоні тепер працює повноцінно. Там запустили рух заїздами та зʼїздами
Розвʼязка на Оболоні тепер працює повноцінно, повідомляє КМДА.


На новому шляхопроводі, що на перетині вулиць Полярної й Богатирської, запустили рух заїздами та зʼїздами. Проїзд самим шляхопроводом відкрили ще в травні, а від сьогодні, 30 серпня, авто й тролейбуси вже можуть рухатися повноцінною розв’язкою.


На ній влаштували естакаду на пʼять смуг, тротуари й велодоріжки, встановили освітлення й збудували підземний пішохідний перехід із пандусами для маломобільних груп людей. Розвʼязка має зменшити кількість заторів у цій частині Оболоні, поліпшити безпеку руху й стан довкілля, кажуть у КМДА.


Окрім того, сьогодні ж відкрили рух для транспорту ділянкою Великої кільцевої – від Жулянського шляхопроводу до повороту в місто Вишневе. Її протяжність понад 1,5 кілометра.
2 червня 2023 року на перетині вулиць Богатирської й Полярної, що на Оболоні, стартувало будівництво дворівневої розвʼязки. Згідно з кошторисом, будівництво коштуватиме місту 3,1 мільярда гривень. Це більше, ніж бюджет Тернополя на 2023 рік, відзначали в громадській ініціативі «Пасажири Києва». Транспортні експерти вважають такі видатки недоцільними під час воєнного стану.
«Київавтодор» оцінював роботи в 1,3 мільярда гривень, коли проводив тендер у травні 2023-го. На початку червня вартість будівництва дворівневої розвʼязки на Оболоні зросла до двох мільярдів, підрахували в спільноті «Пасажири Києва».
Разом із транспортними експертами «Пасажири Києва», «Про мобільність» і Bike City Consulting нагадуємо, які є альтернативи «розв’язкам-конюшинам», і розбираємося, чи потрібні взагалі шляхопроводи там, де їх наразі будують.
Обкладинка й фото: КМДА