Дві нові станції «зеленої гілки» метро на Виноградар навряд чи побудують до 2027 року, повідомив власник групи компаній «Автострада», з якою підписали угоду на будівництво, Максим Шкіль в інтерв’ю «Економічній правді». 

«Якщо війна триватиме, то я маю великі сумніви, що 14 мільярдів на будівництво метро на Виноградар будуть виділяти», – каже Шкіль. Зараз на локації тривають підготовчі роботи. Їх проводитимуть до середини 2025 року. З того часу почнуть власне будівельні роботи.

«Автострада» уклала контракт із мінімальною передоплатою, згідно з яким можна відмовитися від частково виготовленого обладнання. «Якщо ми будемо бачити, що ситуація з війною не поліпшується, місто не має грошей на будівництво цього об’єкта, ми зупинимо отримання техніки і в цей напрям інвестувати не будемо», – пояснив Шкіль. 

Компанія виконуватиме умови контракту; якщо будуть поліпшення щодо війни й перспектива стабільного фінансування. Шкіль додав, що також є багато проблем із будівництвом цього об’єкта. Зокрема, попередники не провели належні консерваційні роботи, тож «доведеться багато перероблювати».

   

«Метро на Виноградар» – умовна назва проєкту будівництва нових станцій київського метро по зеленій гілці від «Сирця» до житлового масиву Виноградар, яке почалось у березні 2019 року. На першому етапі мають побудувати дві станції: «Мостицька» й «Проспект Правди». За договором, будівництво першої черги метро на Виноградар мали завершити до 26 листопада 2021 року.

На будівництві метрополітену на Виноградар «відмили» понад139 мільйонів гривень. Підрядник поклав бюджетні кошти на депозитний рахунок у банк. Упродовж 2019 року комерційна установа отримала близько 139 мільйонів – відсотки від депозиту на суму 1,5 мільярда гривень. Лише у квітні 2024 року кошти постановили повернути місту.

Договір на будівництво метро на Виноградар уклали 15 серпня 2024 року. Вартість робіт складає приблизно 14 мільярдів. Загалом на їх виконання виділяють 30 місяців. Наразі на «зеленій» гілці метро побудували правий перегінний тунель протяжністю майже 1250 метрів від станції «Мостицька» до «Сирця». Також завершили будівництво основних конструкцій перегінного вентиляційного вузла, частково облаштували огороджувальні конструкції методом «стіна в ґрунті».

The Village Україна зібрав думки, чи треба саме зараз витрачати 14 мільярдів гривень на метро на Виноградар. Скільки ж коштує метро на Виноградар, читайте тут